پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

هتل هاي والنسيا

۲۲ بازديد

هتل هاي والنسيا

با سفر به والنسيا كه سومين شهر بزرگ در اسپانيا است، نياز به محلي براي اقامت خواهيد داشت. هتل هاي والنسيا با خدمات متنوع و قيمت هاي مناسب سفري به ياد ماندني برايتان رقم مي زنند. والنسيا پيشينه ي تاريخي غني اي دارد كه سبب ايجاد جاذبه هاي گردشگري فراواني در آن شده است و هر ساله تعداد زيادي گردشگر با استفاده از تور اسپانيا و يا تور اروپا از آن بازديد مي كنند. در اين مقاله نيز به معرفي هتل هاي والنسيا خواهيم پرداخت تا با آگاهي كافي يكي از آن ها را براي اقامت انتخاب كنيد.

هتل هاي والنسيا بر اين اساس كه چه كيفيتي دارند و چه خدماتي ارائه مي دهند هزينه هاي متفاوتي را از مسافران دريافت مي كنند. انواع اتاق ها با امكانات متنوع در هتل هاي والنسيا وجود دارد كه پذيراي مسافران عزيز است. با توجه به اينكه هدفتان از سفر تفريحي يا كاري است، هتل هاي والنسيا امكانات خاصي را در اختيارتان قرار خواهند داد. برخي هتل هاي والنسيا داراي اتاق جلسه و كنفرانس هستند و برخي از هتل هاي والنسيا بيشتر روي خدمات تفريحي تمركز كرده اند. انواع هتل هاي والنسيا بر حسب درجه بندي وجود دارد. هتل هاي 5 ستاره يكي از انواع هتل هاي والنسيا هستند كه خدمات بهتري نسبت به درجه بندي هاي پايين تر دارند. تنوع قيمت هتل هاي والنسيا زياد است و به راحتي قادر به انتخاب خواهيد بود.

[caption id="attachment_11469" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي والنسيا هتل هاي والنسيا[/caption]

هتل كارو از هتل هاي والنسيا

يكي از هتل هاي والنسيا كه 5 ستاره است و درون يك كاخ قديمي قرار دارد، هتل كارو مي باشد و كاخي كه در آن واقع شده است مربوط به قرن نوزدهم است. موقعيت اين هتل مركز شهر است، اگر به امكانات تاريخي علاقه داريد و به دنبال ديزايني مدرن هستيد اقامت در هتل كارو پيشنهاد مي شود. اتاق هاي مختلف اين هتل داراي پنجره هايي زيباست و دكوراسيوني مدرن دارد. تلويزيون صفحه تخت، تهويه مطبوع، سيستم گرمايشي، اينترنت بي سيم، ميني بار، حمام اختصاصي داراي لوازم بهداشتي و ... از جمله امكانات اتاق هاي آن است. استخري در هتل كارو وجود دارد كه اغلب مسافران تور اسپانيا و تور اروپا نسبت به آن استقبال نشان مي دهند. شنا كردن در اين استخر در فصل هايي كه آب و هواي خوبي دارد بسيار بي نظير خواهد بود. در رستوران هاي زيبا و مدرن آن غذاهاي بين المللي را سرو خواهيد كرد.

[caption id="attachment_11470" align="aligncenter" width="780"]هتل كارو از هتل هاي والنسيا هتل كارو از هتل هاي والنسيا[/caption]

امكانات هتل كارو

اين هتل بيست و شش اتاق دارد و از امكانات آن به صبحانه در اتاق، فكس/فتوكپي، تراس، ماساژ، سيستم تهويه، سيستم گرمايشي، اتاق‌هاي عايق صدا، امكانات براي افراد ناتوان جسمي، پاركينگ، كتابخانه، نگهداري چمدان، صندوق امانات، روزنامه، خدمات بليط، تبادل ارز، پذيرش ۲۴ ساعته، اينترنت بي‌سيم، استخر، رستوران، بار، خدمات خشك شويي و ... مي توان اشاره كرد. تراس كوچكي در آن وجود دارد كه براي صرف قهوه زير نور خورشيد بسيار مناسب است و از آن جا قادر به گپ و گفت با مهمان ها خواهيد بود. اگر به معماري علاقه مند هستيد با اقامت در اين هتل در اين شهر قديمي كاوش خواهيد كرد. از هتل كارو تا كليساي جامع دويست متر، تا بازار قرون وسطي و يونسكو ده دقيقه پياده روي و تا Plaza de la Virgen به مدت 5 دقيقه پياده روي و تا فرودگاه 9 كيلومتر فاصله وجود دارد.

[caption id="attachment_11471" align="aligncenter" width="780"]امكانات هتل كارو امكانات هتل كارو[/caption]

هتل لاس آرناس بالنريو رزورت از هتل هاي والنسيا

يكي از هتل هاي والنسيا هتل لاس آرناس بالنريو رزورت است كه در مجاورت درياي نيلگون مي باشد و در بين هتل هاي 5 ستاره والنسيا در بين اولين نام ها قرار دارد. از اين هتل به راحتي به ساحل مي توانيد برويد و تا مركز شهر نيز فاصله اي 5 دقيقه اي دارد. با اقامت در اين هتل لوكس سفري يه ياد ماندني را تجربه خواهيد كرد. در اتاق هاي هتل چشم اندازي زيبا از دريا را خواهيد ديد كه فضاي دل انگيزي نيز دارد و در دكوراسيون اتاق ها از رنگ خنثي استفاده شده است. تلويزيون، اينترنت بي سيم، دستگاه پخش صدا، تهويه مطبوع، حمام اختصاصي مجهز به لوازم بهداشتي و ... از جمله امكانات اين هتل است. رستوران فوق العاده اي در هتل وجود دارد كه در آن غذاهاي محلي در كنار نوشيدني سرو مي شود. هر روز صبح به مهمان ها صبحانه ارائه مي شود و روز خود را با انرژي بيشتري آغاز خواهيد كرد. براي تفريح مسافران استخرهايي روباز در نظر گرفته شده است كه محيطي نشاط آور براي خانواده و دوستانتان فراهم مي كند.

[caption id="attachment_11472" align="aligncenter" width="780"]هتل لاس آرناس بالنريو رزورت از هتل هاي والنسيا هتل لاس آرناس بالنريو رزورت از هتل هاي والنسيا[/caption]

امكانات هتل لاس آرناس بالنريو رزورت

اين هتل دويست و پنجاه و سه اتاق دارد و از امكانات آن به كتابخانه، صبحانه، صبحانه در اتاق، نگهداري چمدان، امكانات براي افراد ناتوان جسمي، بار، اتاق، پاركينگ، ساحل، اينترنت بي‌سيم، استخر، اتاق‌هاي سيگار ممنوع، تراس، باغ، كرايه دوچرخه، رستوران، خدمات بليط، تبادل ارز، پذيرش ۲۴ ساعته، خدمات خشكشويي و شستشو، فكس / فتوكپي، سيستم تهويه، سيستم گرمايشي، اتاق‌هاي عايق صدا، روزنامه، سرويس روزانه اتاق، صندوق امانات، اتاق وي‌آي‌پي و ... مي توان اشاره كرد. هم جنين سالن هاي آب گرم و سالن هاي ورزشي در هتل وجود دارد كه خدمات ماساژ و زيبايي در آن ها ارائه مي شود. از هتل تا ساحل 2 دقيقه، تا فرودگاه 13 كيلومتر، تا ايستگاه اتوبوس چند دقيقه و تا شهر علم و هنر 2.2 كيلومتر مسافت وجود دارد. اگر به ساحل، آفتاب گرفتن و شنا علاقه داريد اين هتل محل خوبي براي اقامت خواهد بود.

[caption id="attachment_11473" align="aligncenter" width="780"]امكانات هتل لاس آرناس بالنريو رزورت امكانات هتل لاس آرناس بالنريو رزورت[/caption]

هتل هسپس پالائو د لا مار از هتل هاي والنسيا

يكي از هتل هاي والنسيا هتل هسپس پالائو د لا مار است كه در قلب شهر قرار دارد و بسيار لوكس است. امكانات و خدمات ارائه شده در اين هتل همواره رضايت مسافران تور اسپانيا و يا تور اروپا را كسب كرده است. فضاي آرامش بخش و پرسنلي مهربان و خوش برخورد سبب ايجاد خاطره اي خوش از اقامت در اين هتل خواهد شد. امكانات رفاهي در اتاق هاي هتل وجود دارد كه داراي تلويزيون، حمام هاي مرمرين، تهويه مطبوع و اينترنت بي سيم هستند. براي آرامش و ريلكس كردن مسافران بخشي به نام اسپا در هتل در نظر گرفته شده است كه خستگي هاي روزانه را در آن مي توانيد برطرف كنيد و لحظات شادي براي خود رقم بزنيد. در رستوران هاي هتل انواع غذاهاي خوش مزه سرو مي شود و غذاهاي دريايي و ماهي از معروف ترين غذاهاي رستوران هتل است كه طبخ آن به روش هاي خاصي صورت مي گيرد، روزانه به مسافران صبحانه نيز ارائه خواهد شد.

[caption id="attachment_11474" align="aligncenter" width="780"]هتل هسپس پالائو د لا مار از هتل هاي والنسيا هتل هسپس پالائو د لا مار از هتل هاي والنسيا[/caption]

امكانات هتل هسپس پالائو د لا مار

از امكانات يكي از هتل هاي والنسيا به نام هتل هسپس كه شصت و شش اتاق دارد به نگهداري چمدان، خدمات بليط، خدمات خشكشويي و شستشو، كتابخانه، صبحانه، روزنامه، سرويس روزانه اتاق، امكانات براي افراد ناتوان جسمي، بار، تراس، پاركينگ، ساحل، اينترنت بي‌سيم، اتاق‌هاي سيگار ممنوع، رستوران، باغ، كرايه دوچرخه، ماساژ، مركز اسپا، سيستم تهويه، سيستم گرمايشي، پذيرش ۲۴ ساعته، فكس/فتوكپي، اتاق‌هاي عايق صدا، صندوق امانات، تبادل ارز، استخر، اتاق خانواده و كارمندان چند زبانه (ايتاليايي، فرانسوي، اسپانيايي، انگليسي، آلماني) مي توان اشاره كرد. فاصله هتل تا كليساي جامع 10 دقيقه پياده، ايستگاه راه آهن 15 دقيقه پياده، فرودگاه 9 كيلومتر و شهر علم و هنر 2 كيلومتر است. اگر به خريد كردن و مواد غذايي علاقه داريد براي اقامت در اين هتل ساكن شويد.

 هتل وستين يكي از هتل هاي والنسيا

هتل وستين يكي از هتل هاي والنسيا است كه سقف هايي بلند و دكوراسيوني مجلل دارد و چشم مسافران را به خود خيره مي كند. موقعيت هتل بسيار عالي است و از آن جا به راحتي به جاذبه هاي مختلف، رستوران و مراكز خريد خواهيد رفت. افراي كه به شنا و تفريحات مهيج علاقه دارند به استخر بزرگ آن مي توانند بروند و لحظات شادي رقم بزنند. از هتل تا ايستگاه مترو چند دقيقه پياده روي، كليساي جامع 1 كيلومتر، تا فرودگاه ده كيلومتر و تا استاديوم فوتبال مستايا 300 متر قاصله وجود دارد.

[caption id="attachment_11476" align="aligncenter" width="780"] هتل وستين يكي از هتل هاي والنسيا هتل وستين يكي از هتل هاي والنسيا[/caption]

امكانات هتل وستين يكي از هتل هاي والنسيا

امكانات يكي از هتل هاي والنسيا به نام وستين بي نظير است و از جمله آن ها به تهويه مطبوع، اينترنت بي سيم، حمام اختصاصي، تلويزيون، فضاي نشيمن بزرگ، امكانات تهيه چاي و قهوه و ... مي توان اشاره كرد. هر روز به مهمان ها صبحانه ارائه مي شود و در رستوران هاي آن انواع غذاهاي مديترانه اي سرو مي شود. امكان خوردن غذا و عصرانه در فضايي باز و شرايط آب و هوايي خوب وجود خواهد داشت. اين هتل يك بار دارد كه بسيار مورد توجه مسافران قرار مي گيرد و انواع نوشيدني ها در آن ارائه مي شود. با رفتن به اين بار خاطرات خوبي كسب خواهيد كرد

هتل اس‌اچ والنسيا پالس از هتل هاي والنسيا

يكي از هتل هاي والنسيا هتل اس‌اچ والنسيا پالس است كه 5 ستاره و لوكس مي باشد. اين هتل اتاق هاي مجلل، لابي زيبا و فضايي آرامش بخش دارد. امكانات فوق العاده اي به مسافران ارائه مي شود و پرسنل آن همگي خوش برخورد هستند و راهنمايي هاي لازم را خواهند داد. در اتاق هاي هتل آباژورهايي زيبا وجود دارد كه با نورپردازي فضايي دلنشين ايجاد كرده اند و مبلماني كلاسيك دارند. در اتاق ها تهويه مطبوع، حمام اختصاصي، تلويزيون و اينترنت وجود دارد و استخري بزرگ و زيبا در آن وجود دارد كه مسافران تور اسپانيا و يا تور اروپا در طول اقامت قادر به استفاده از آن ها خواهند بود. در هتل بخشي به نام اسپا و ماساژ نيز وجود دارد كه كادري مجرب دارد. در تراس هتل چشم اندازي زيبا از شهر را خواهيد ديد كه براي صرف عصرانه بسيار مناسب است و قادر به گپ و گفت با همسفران خود در آنجا خواهيد بود. انواع منوها در رستوران هاي هتل وجود دارد كه مسافران قادر به انتخاب آن ها و خوردن غذاهايي لذيذ هستند.

[caption id="attachment_11477" align="aligncenter" width="780"]هتل اس‌اچ والنسيا پالس از هتل هاي والنسيا هتل اس‌اچ والنسيا پالس از هتل هاي والنسيا[/caption]

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط اسپانيا، وقت سفارت اسپانيا، ويزاي اسپانيا، تور اسپانيا و تور اروپا 88851080-021.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.