سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

سفر به پاريس

تور اروپا

سفر به پاريس

۱۰ بازديد

سفر به پاريس

پاريس شهري رويايي است كه با داشتن برنامه هايي همچون هفته مد، جايزه طاق پيروزي، روز آرميستيك، جشن سال نو چيني ها، جشن رنگ، ماراتن بين المللي و غيره باعث شده است افراد زيادي سعي كنند حداقل براي يك بار سفر به پاريس با تور پاريس و يا تور اروپا را در برنامه خود قرار دهند. با وجود زيبايي ها و جاذبه هاي بسيار شهر، قطعا سفر به شهر پاريس تبديل به يكي از بهترين سفرها خواهد شد.

شهر رويايي پاريس

پاريس، پايتخت كشور فرانسه، با داشتن جمعيتي بيش از 2،000،000 نفر در دسته مناطق پرجاذبه قرار دارد كه سالانه ميليون ها نفر از سراسر جهان از آن بازديد مي كنند. اين شهر به عنوان شهر موسيقي، هنر، فرهنگ و مد معروف است و وجود بناهايي با معماري دوران نئوكلاسيك چشم ها را به خود خيره كرده است. عبور رودخانه سن از اين شهر، يكي ديگر از علت هاي محبوبيت آن در ميان مردم شمرده مي شود.

پاريس با داشتن مكان هاي تاريخي، رستوران ها، كلوپ ها، جاذبه هاي گردشگري، موزه ها و غيره به عنوان يك مقصد گردشگري عالي براي گردشگران تور پاريس و يا تور اروپا به شمار مي رود. شاعران و نويسندگان زيادي در نوشته هاي خود درباره سفر به پاريس نوشته اند و نام آن را از قرن هاي پيش در اذهان عمومي ثبت كرده اند. پاريس پايتخت مد جهان به شمار مي رود و هر ساله جشنواره هاي زيادي در اين شهر برگزار مي شود.

[caption id="attachment_10879" align="aligncenter" width="780"]شهر رويايي پاريس شهر رويايي پاريس[/caption]

آب و هواي پاريس

پاريس يكي از شهرهايي است كه در تمام طول سال شاهد بارش باران در آن خواهيد بود. اين شهر يكي از مناطقي است كه تحت تاثير جو اقيانوس اطلس قرار دارد؛ از اينرو به ندرت شاهد افزايش و كاهش دماي بيش از حد در اين شهر هستيم. پاريس يك مقصد گردشگري عالي براي عاشقان باران است. گردشگران زيادي فصل بهار، تابستان و پاييز را براي سفر تفريحي خود انتخاب مي كنند. بارش هاي ناگهاني اين شهر باعث شده است مردم اين شهر استفاده از چتر را يكي از لوازم ضروري زندگي بدانند. بنابراين گردشگران نيز بهتر است در سفر به پاريس خود چتر همراه داشته باشند.

[caption id="attachment_10880" align="aligncenter" width="780"]آب و هواي پاريس
آب و هواي پاريس[/caption]

بهترين زمان براي سفر به پاريس

با توجه به شرايط آب و هوايي مطلوب اين شهر، شما مي توانيد در هر زماني از سال براي سفر به پاريس اقدام كنيد. با اين وجود، بنا به اعتقاد افراد بسياري بهترين زمان براي سفر به پاريس، فصل بهار، تابستان و پاييز است. در صورتي كه به جشن ها و فستيوال هاي سال نو علاقه داريد، شما مي توانيد سال نو ميلادي را در كنار برج ايفل باشيد و از مراسم باشكوهي كه در اين مكان برگزار مي شود لذت ببريد. جمع كثيري از گردشگران تور پاريس و يا تور اروپا تابستان را به عنوان فصل سفر به پاريس انتخاب مي كنند، اما اين فصل يكي از شلوغ ترين فصول سال مي باشد؛ از اينرو قيمت هتل ها و ديگر مخارج نيز به نسبت بالاتر است. اگر به دنبال كاهش هزينه هاي سفر خود هستيد و ترجيح مي دهيد از هياهو و شلوغي دور باشيد، بهتر است تابستان را براي سفر به پاريس انتخاب نكنيد.

[caption id="attachment_10881" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان براي سفر به پاريس بهترين زمان براي سفر به پاريس[/caption]

جاذبه هاي گردشگري پاريس

پاريس يكي از شهرهايي است كه با داشتن جاذبه هاي گردشگري بسيار، باعث شده است بسياري از مردم روياي سفر به اين شهر را داشته باشند. برج ايفل معروف ترين نماد شهر مي باشد كه همچون برج ميلاد تهران، زيبايي خاصي به شهر بخشيده است؛ به طوري كه با شنيدن نام اين شهر اولين چيزي كه از سفر به پاريس به ذهن مي رسد برج ايفل مي باشد. ايفل باعث شده است افراد زيادي ساعت ها در صف طولاني انتظار بكشند تا بتوانند از بلنداي اين برج شهر را تماشا كنند و عكس هاي به يادماندني بگيرند. جاذبه هاي ديگري نظير كليساي نوتردام، طاق پيروزي، موزه لوور، كاخ شايو، خيابان شانزه ليزه و باغ لوكزامبورگ  نيز تكميل كننده سفر به پاريس مي باشند.

[caption id="attachment_10882" align="aligncenter" width="780"]جاذبه هاي گردشگري پاريس جاذبه هاي گردشگري پاريس[/caption]

هتل هاي لوكس شهر پاريس

با توجه به اين كه پاريس يكي از شهرهاي پر از گردشگر دنيا به شمار مي رود، وجود هتل ها و محل هاي اقامت عالي براي مسافران يك امر ضروري مي باشد. اين شهر داراي هتل هاي لوكس بسياري از قبيل هتل 5 ستاره شانگري لا پاريس، هتل 4 فصل جورجيا وي پاريس، هتل پلازا آتن پاريس، هتل لونيسكي پاريس، هتل پنينسولا پاريس و بسياري ديگر مي باشد. براي مثال هتل 5 ستاره شانگري لا پاريس داراي يك چشم انداز عالي از برج ايفل است و امكاناتي نظير 3 رستوران، اتاق ها و سوئيت هاي مجهز، باغ، فروشگاه، صرافي، ماساژ، تراس، تهويه عالي و غيره زبانزد تمام مردم است. فراموش نكنيد اين هتل 5 ستاره در گذشته محل زندگي ناپلئون بوده است؛ بنابراين مي توانيد حس ناب تاريخ را نيز در سفر به پاريس خود احساس كنيد.

[caption id="attachment_10883" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي لوكس شهر پاريس هتل هاي لوكس شهر پاريس[/caption]

مراكز خريد پاريس

مراكز خريد زياد و بزرگ شهر پاريس يكي ديگر از علت هاي جذابيت اين شهر براي مسافران مي باشد. اگر مي خواهيد يك خريد رويايي و عالي داشته باشيد، مراكز خريدي همچون بروگونل پاريس، برسي ويليج، كاروزل دو روز، فورم دي ال و لا والي ويلاژ بهترين انتخاب و پيشنهاد براي شما هستند. اين مراكز خريد بسيار مجهز مي باشند و بيشتر آنها داراي پاركينگ، رستوران، كافه و سينما هستند. براي مثال مركز خريد بوگونل در مقابل رودخانه سن واقع شده است و در آن شاهد بيش از 100 مغازه لوازم آرايشي، لوازم خانگي، سينما، پاركينگ، پشت بام سرسبز، وفروشگاه هاي زنجيره اي خواهيد بود. اين مركز خريد همه روزه (بجز يك شنبه ها) از ساعت 10 صبح تا 9 شب آماده خدمت رساني به خريداران عزيز مي باشد. شما مي توانيد از اين مراكز خريد هر چيزي كه به دنبال آن هستيد را با بهترين كيفيت خريداري كنيد و از شعبات برندهاي معتبر دنيا نيز در سفر به پاريس خود ديدن كنيد.

[caption id="attachment_10884" align="aligncenter" width="780"]مراكز خريد پاريس مراكز خريد پاريس[/caption]

اطلاعاتي درباره سيستم حمل و نقل براي سفر به پاريس

پاريس يكي از شهرهايي است كه با وجود زيبايي هاي زياد هر چقدر در كوچه و خيابان هاي آن پياده روي كنيد، خسته نمي شويد. علاوه بر پياده روي، شما مي توانيد در سفر به پاريس خود از سيستم حمل و نقل اين شهر نيز استفاده كنيد. سيستم حمل و نقل شهر شامل تاكسي، مترو، قطار، اتوبوس، قايق و دوچرخه (براي كرايه كردن) مي باشد. بديهي است كه مترو يكي از بهترين و سريع ترين راه ها براي تردد در زمان سفر به پاريس مي باشد. اين شهر داراي 16 خط مترو است كه به راحتي بر اساس رنگ و شماره بندي از يكديگر تفكيك شده اند. اگر مي خواهيد در حين تردد در شهر از زيبايي هاي شهر نيز لذت ببريد، بهترين انتخاب اتوبوس و دوچرخه مي باشد. با استفاده از دوچرخه مي توانيد هر جا كه دوست داريد توقف كنيد و از نزديك زندگي روزمره و زيبايي هاي شهر را لمس كنيد. براي راحتي مسافران و گردشگران تور پاريس و يا تور اروپا بليط هاي مخصوصي براي آنها تعبيه شده است كه با توجه به هزينه اي كه مي پردازيد هرچند بار كه مي خواهيد مي توانيد از آن استفاده كنيد.

[caption id="attachment_10885" align="aligncenter" width="780"]اطلاعاتي درباره سيستم حمل و نقل براي سفر به پاريس اطلاعاتي درباره سيستم حمل و نقل براي سفر به پاريس[/caption]

آنچه كه بايد درباره سفر به پاريس بدانيم

اگر قصد سفر به پاريس را داريد، سعي كنيد حداقل يك ماه قبل از سفر براي رزرو بليط و هتل خود اقدام كنيد. اين امر علاوه بر كاهش در هزينه ها، باعث مي شود تا با هيچ گونه مشكلي در سفر به پاريس خود برخورد نداشته باشيد. براي اينكه از زمان خود بيشترين استفاده را ببريد مي توانيد در تورها ثبت نام كنيد. بعضي از اين تورها شبانه هستند؛ از اينرو به شما كمك مي كنند تا هياهوي شهر در شب را نيز تجربه كنيد. فراموش نكنيد ساعت كار مترو تا 1 بامداد است، اما اتوبوس به صورت شبانه روزي براي خدمت به مردم آماده است.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط پاريس، تور پاريس ، بليط فرانسه، وقت سفارت فرانسه، ويزاي فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا 88851080-021.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.