سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

سفر به تنريف

تور اروپا

سفر به تنريف

۹ بازديد

سفر به تنريف

سفر به تنريف با جاذبه هاي فوق العاده و بي نظير يك تعطيلات منحصر به فرد را رقم مي زند. سفر به اين جزيره زيبا با داشتن آب و هواي لذت بخش در تمام طول سال امكان پذير است. در اين مقاله با اين جزيره زيبا بيشتر آشنا مي شويم. تنريف با داشتن مناظر بي نظير و ساحلي بسيار زيبا از بهترين مكان ها براي گذراندن يك تعطيلات بي نظير محسوب مي شود. اين جزيره با داشتن امكانات بسيار ايده آل و فضاي تفريحي فوق العاده هرساله گردشگران بسياري را با رزرو تور تنريف و تور اروپا به خود جذب مي كند. اگر به دنبال سواحل نيلگون براي داشتن يك تعطيلات به يادماندني در كنار عزيزانتان هستيد، سفر به تنريف را از دست ندهيد. اين جزيره داراي سواحل بي نظيري است كه مي توان به سواحل آل مداني كه سرعت وزش باد در آن بسيار زياد بوده و براي موج سواري مناسب است و سواحل لاس جيگانتس كه به دليل داشتن صخره هاي غول پيكر و معروف بودن به يك مكان دنج و بكر، اشاره كرد، هم چنين طول سواحل پلايا سا جوآن از منظره اي فوق العاده برخوردار بوده و دره لا اروتاوا در شمال جزيره با مناظر ديدني مزارع انگور و موز بسيار زيباست.

[caption id="attachment_10921" align="aligncenter" width="780"]سفر به تنريف سفر به تنريف[/caption]

موقعيت جغرافيايي تنريف

تنريف يكي از 7 جزيره واقع در سواحل اقيانوس اطلس مي باشد كه به جزاير قناري معروف است. جزيره تنريف يكي از پر طرفدارترين جزاير قناري مي باشد و هر ساله ميزبان بسياري از گردشگران تور تنريف و تور اروپا مي باشد. اين جزاير در خاك اسپانيا قرار داشته و مردم آن به زبان اسپانيايي سخن مي گويند. جزيره تنريف متشكل از 7 شهر مي باشد و مهم ترين آن ها، شهر سانتاكروز در شرقي ترين جاي جزيره قرار دارد. شهر لاس پالماس پايتخت جزاير قناري در جزيره گرن كاناري قرار دارد. براي رفتن به جزيره تنريف راه هوايي آسان ترين و راحت ترين راه است. در جزيره تنريف دو فرودگاه يكي در شمال جزيره به نام لوس رودئوس و ديگري در جنوب جزيره به نام رينا سوفيا قرار دارد.

[caption id="attachment_10922" align="aligncenter" width="780"]موقعيت جغرافيايي تنريف موقعيت جغرافيايي تنريف[/caption]

آب و هواي بهاري در سفر به تنريف

 جزيره تنريف در تمام ايام سال از آب و هواي بهاري برخوردار است. آب و هواي جزيره در تابستان ها در حدود 24 الي 25 درجه سانتي گراد است و در زمستان ها كمي خنك تر شده و به دماي 17 الي 18 درجه سانتي گراد مي رسد. داشتن آب و هواي دلپذير در تمام ايام سال باعث رونق بخشيدن تعداد گردشگران براي سفر به تنريف شده است. در ارتفاعات جزيره مقداري هوا خنك تر شده و شايد پوشيدن كت يا ژاكت مناسب تر باشد. در اين هواي دلپذير انواع ورزش هاي آبي در سواحل جزيره خالي از لطف نيست. با داشتن آب و هواي لطيف جزاير قناري، شعار تبليغاتي دوباره جوان شويد سازمان گردشگري اسپانيا بي دليل نيست.

[caption id="attachment_10923" align="aligncenter" width="780"]آب و هواي بهاري در سفر به تنريف آب و هواي بهاري در سفر به تنريف[/caption]

غذاهاي خوشمزه در سفر به تنريف

سبك غذاهاي جزيره تنريف برگرفته از فرهنگ اسپانيايي و آفريقايي است. ماهي و سبزيجات در غذاهاي آن ها به وفور يافت مي شود و اگر اهل غذاهاي دريايي هستيد، قطعاً از خوردن غذاهاي آن ها لذت خواهيد برد. خوراك ماهي سانكوچو كاناريوست با سس موخو سرو يكي از محبوب ترين غذاهاي جزيره تنريف محسوب مي شود. اين غذا از يك نوع ماهي سفيد نمك سود شده تهيه مي شود كه گوشت آن بسيار ترد و لذيذ است. از ديگر غذاهاي معمول اسپانيا كه در جزاير آن نيز وجود دارد، تاپاس است كه همراه با نوشيدني سرو مي شود. اگر به دنبال غذاهاي رستوراني هستيد، خوردن غذا در ويكتور كروز در خيابان دكتر گيگو با داشتن برترين آشپزهاي شهر يك پيشنهاد فوق العاده در سفر به تنريف است. يكي از بهترين گزينه ها، پينتوس كه پنير بز با موس اردك كارامليزه است را امتحان كنيد، هم چنين سفارش استيك تن با سيب زميني سياه يا همبرگر خرگوش نيز گزينه هاي تنريفي مناسبي هستند.

[caption id="attachment_10924" align="aligncenter" width="780"]غذاهاي خوشمزه در سفر به تنريف غذاهاي خوشمزه در سفر به تنريف[/caption]

اقامت در سفر به تنريف

در تمام قسمت هاي جزيره معمولاً هتل و مراكز تفريحي مناسب براي اقامت گردشگران وجود دارد، اما بيشتر توريست هاي تور تنريف و تور اروپا اقامت در نزديكي سواحل را ترجيح مي دهند. يكي از تفريحگاه هاي بسيار شيك در سفر به تنريف، تفريحگاه كوستا آدج است كه با داشتن هتل هاي 4 ستاره و 5 ستاره يكي از زيباترين مكان ها را براي اقامت گردشگران فراهم آورده است. اين تفريحگاه با داشتن بوتيك هاي مدرن تمام امكانات را براي گذران يك تعطيلات فوق العاده و شيك به وجود آورده، اما بسياري از زوج ها يا خانواده هايي كه به دنبال آرامش و دور از فضاي پر زرق و برق هستند، هتل هاي نزديك سواحل كه دنج تر بوده و از فضاي پر هياهوي تفرجگاه ها دورتر است را براي گذراندن يك تعطيلات ايده آل انتخاب مي كنند. از ديگر تفريحگاه هاي مورد علاقه ي گردشگران در سفر به تنريف، پلايا دي لاس و لاس كريستيانود است كه با گل هاي كاغذي بسيار زيبا تزئين شده اند و از امكانات خوبي برخوردار مي باشند.

[caption id="attachment_10925" align="aligncenter" width="780"]اقامت در سفر به تنريف اقامت در سفر به تنريف[/caption]

مكان هاي ديدني در سفر به تنريف

جزيره تنريف علاوه بر داشتن سواحل فوق العاده و آرامش بخشي چون سواحل لاترسيتاس و جذابيت هاي منظره اي چشمگير داراي مكان هاي گردشگري زيادي است. يكي از مكان هاي گردشگري در سفر به تنريف، موزه انسان و طبيعت تنريف است. اين موزه در يك ساختمان تاريخي سده نوزدهم ميلادي قرار دارد و تاريخ رشد جزاير قناري تا زمان كنوني به نمايش گذاشته است. در اين موزه، آب و هواي بي نظير جزيره، تنوع گياهي و پا گذاشتن انسان ها به اين جزاير فوق العاده را به تصوير مي كشد. انسان هاي موميايي شده از ساكنين اوليه جزيره در اين موزه وجود دارد.

در كنار موزه، يك ساختمان معاصر با منظره اي خيره كننده وجود دارد. ساختمان آل كورته اينگلس با نماي هندسي بسيار زيبا از بتن و شيشه محل خوبي براي استراحت و ديدن مناظر بي نظير از بندر و شهر است. در سفر به تنريف بازديد از ساختمان آل كورته اينگلس كه از بلندترين ساختمان هاي جزيره محسوب شده و منظره كوهستان آناگا نيز از آن قابل رؤيت است را از دست ندهيد. آتش‌ فشان آل تيده يكي از آتش فشان هاي بزرگ و فعال دنيا محسوب شده كه در سال 2007 به ثبت جهاني يونسكو رسيده است. در دامنه اين كوه، تورهاي درماني آب معدني برگزار مي شود كه براي كساني كه در پي سلامتي هستند، از جذابيت هاي خاصي برخوردار است. يكي ديگر از مكان هاي خاص در سفر به تنريف، پارك لوروي تنريف است كه بزرگ ترين كلكسيون طوطي جهان را داراست و براي كودكان بسيار جذاب و مهيج است.

[caption id="attachment_10926" align="aligncenter" width="780"]مكان هاي ديدني در سفر به تنريف مكان هاي ديدني در سفر به تنريف[/caption]

خريد در سفر به تنريف

مسلماً پايان لذت هر تفريح و گردشي با خريد كردن كامل مي شود. يكي از بهترين مراكز خريد در سفر به تنريف، بازار نوسترا سينيورا در آمريكا است. اين بازار كه در خيابان كاستيو واقع است، قطب خريد شهر محسوب مي شود. در اين بازار انواع پوشاك با برندهاي معروف، ميوه هاي عجيب و غريب جزيره و محصولات محلي مانند پنير بز يا عسل يافت مي شود.

[caption id="attachment_10927" align="aligncenter" width="780"]خريد در سفر به تنريف خريد در سفر به تنريف[/caption]

راه هاي دسترسي در سفر به تنريف

در سفر به تنريف، قسمت هاي مختلف جزيره داراي ايستگاه هاي اتوبوس است و دسترسي مناسبي را در سطح جزيره به وجود آورده است، اما اتوبوس ها در جزيره به صورت شبانه روزي نمي باشد و از ساعت 12 شب تا 5 صبح كار نمي كنند، كرايه تاكسي هم در اين ساعات از شب گران تر از ساير اوقات روز است. بهترين راه دسترسي به تمام مكان هاي جزيره و در هر ساعتي از شبانه روز، كرايه يك اتومبيل شخصي است كه خوشبختانه شركت هاي زيادي در اين عرصه فعاليت كرده و اتومبيل كرايه مي دهند. با داشتن گواهينامه بين المللي و ارائه پاسپورت، مي توانيد اتومبيل خود را براي دسترسي بهتر جزيره كرايه كنيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط اسپانيا، وقت سفارت اسپانيا، ويزاي اسپانيا، تور اسپانيا و تور اروپا 88851080-021.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.