سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

سفر به والنسيا

۱۰ بازديد

سفر به والنسيا

سفر به والنسيا در سال‌هاي اخير مورد توجه و انتخاب بسياري از توريست‌ها و مسافران تور اسپانيا و تور اروپا قرار گرفته است. شما مي‌توانيد با سفر به والنسيا از جاذبه‌هاي ديدني و طبيعي بي شمار اين شهر ديدن كنيد. بي شك با سفر به والنسيا خاطرات بسيار زيبايي را براي خود رقم خواهيد زد.

شهر والنسيا

والنسيا يكي از مهم ترين و بزرگ ترين شهرهاي كشور اسپانيا مي باشد. زبان رسمي اين شهر اسپانيايي و واحد پولش يورو مي باشد. اين كشور داراي جاذبه هاي طبيعي و تاريخي بي شماري است كه هر ساله گردشگران و مسافران بسياري را با استفاده از تور اسپانيا و تور اروپا به سوي خود جذب مي نمايد. سفر به والنسيا در سال هاي اخير بسيار افزايش يافته است و دليل اين امر به عوامل بسياري وابسته مي باشد. شهر والنسيا شهري بسيار جذاب مي باشد و از نظر فرهنگي و تاريخي و جاذبه هاي بي نظير مورد توجه عموم مسافران و گردشگران واقع شده است. سفر به والنسيا به طوري رونق يافته است كه در جدول رتبه بندي توانسته است در رديف هاي نخست قرار بگيرد.

به دليل مهاجرت هاي بسياري كه هر ساله صورت مي پذيرد اقوام مختلف با اديان متفاوت در اين شهر دور هم جمع شده اند؛ و به همين دليل مي توان در اين شهر فرهنگ هاي مختلف و گوناگوني را مشاهده كرد. اما در كل مردمان اين شهر خلق و خوي بسيار گرم و مهرباني دارند و با سفر به والنسيا به هيچ وجه احساس غربت و تنهايي نخواهيد كرد. در ادامه اطلاعاتي كلي در مورد شهر والنسيا براي شما عزيزان ارائه داده ايم. با مطالعه ي اين مقاله بي شك شما اطلاعات كافي از فرهنگ و هزينه ي زندگي و چگونگي زندگي در اين شهر به‌ دست خواهيد آورد.

[caption id="attachment_10910" align="aligncenter" width="780"]شهر والنسيا شهر والنسيا[/caption]

آب و هواي والنسيا

شهر والنسيا داراي آب و هواي مديترانه اي مي باشد. با توجه به اين اقليم هوايي مي توان گفت داراي تابستان هاي بسيار گرم و زمستان هاي ملايم و معتدل مي باشد. ميانگين دماي هواي سالانه در والنسيا 23 درجه در روز و 8 درجه در شب است. هم چنين گرم ترين روزهاي فصل تابستان دماي هوا حدود 20 درجه و در سردترين روزهاي سال دماي هوا به 4 درجه مي رسد. تغييرات شديد آب و هوايي در شهر والنسيا بسيار كم و نادر اتفاق مي افتد و اين امر باعث شده كه در تمامي فصول سال از مسافران و گردشگران تور اسپانيا و تور اروپا استقبال كند. در فصل پاييز اين شهر حال و هواي دل انگيزي را به خود مي‌گيرند و بهترين مكان براي عاشقان و دلدادگان مي باشد و قدم زدن در شهر والنسيا در فصل پاييز  بهترين خاطره براي افراد به شمار مي آيد.

[caption id="attachment_10911" align="aligncenter" width="780"]آب و هواي والنسيا آب و هواي والنسيا[/caption]

بهترين زمان سفر به والنسيا

بهترين زمان سفر به والنسيا فصل بهار و تابستان مي باشد در فصل بهار هوا نسبت به تابستان خنك مي باشد و از گرماي شديد خبري نيست و در فصل تابستان نيز با وجود گرماي سوزان افراد بسياري براي سفر به والنسيا برنامه ريزي مي كنند. در فصل تابستان به دليل وجود تعطيلات بسيار مسافران مي توانند با خيال راحت به سفر خود بپردازند. تردد در شهر والنسيا در فصل تابستان بسيار سخت مي باشد و اين به دليل انتخاب سفر به والنسيا براي گردش و تفريح توسط مسافران و گردشگران بي شمار مي باشد. هم چنين شما مي توانيد در فصول پاييز و زمستان نيز به اين شهر بدون نگراني از تغييرات آب و هوايي سفر داشته باشيد اما با اين تفاوت كه در اين فصول مسافران و توريست هاي كمتري را در مقايسه با فصل تابستان مشاهده خواهيد كرد. سفر به والنسيا در فصل پاييز و زمستان هزينه ي اقامت و هتل بسياري كمي را مي طلبد.

[caption id="attachment_10912" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان سفر به والنسيا بهترين زمان سفر به والنسيا[/caption]

فرودگاه والنسيا

فرودگاه والنسيا از ديگر موضوعات سفر به والنسيا مي باشد. فرودگاه والنسيا يكي از شلوغ ترين و پرترددترين فرودگاه هاي اسپانيا به شمار مي رود. اين فرودگاه داراي يك باند فرود با طول 10548 متر مي باشد و حدود 240 متر از سطح دريا ارتفاع دارد. دسترسي به اين فرودگاه بسيار راحت و آسان مي باشد. خريد بليط والنسيا در سال هاي اخير بسيار افزايش و رونق يافته است و مسافران بسياري سفر به والنسيا را در اولويت انتخاب هاي خود قرار مي دهند. در سفر به والنسيا به گردشگران توصيه مي كنيم بليط دوطرفه ي خود را رزرو و خريد نمايند.

[caption id="attachment_10913" align="aligncenter" width="780"]فرودگاه والنسيا فرودگاه والنسيا[/caption]

جاذبه هاي والنسيا

همان طور كه اشاره كرديم شهر والنسيا داراي جاذبه هاي بي شماري مي باشد. از اين جاذبه هاي طبيعي و تاريخي مي توان به كليساي جامع والنسيا و ميدان ويرجين اشاره كرد. كليساي جامع والنسيا از قديمي ترين و باشكوه ترين كليساهاي اسپانيا به شمار مي رود اين بنا به سبك گوتيك ساخته شده و معماري بسيار خاص و جالبي را داراست. ميدان ويرجين والنسيا نيز از معروف ترين ميدان هاي اين شهر مي باشد. فواره نپتون در مركز اين ميدان خودنمايي مي كند و در زيبايي و جذابيت اين ميدان تأثير به سزايي دارد. شما مي توانيد با مطالعه ي مقاله هاي سفر به والنسيا از جاذبه هاي بسيار اين شهر آگاهي داشته باشيد.

[caption id="attachment_10914" align="aligncenter" width="780"]جاذبه هاي والنسيا جاذبه هاي والنسيا[/caption]

هزينه زندگي در والنسيا

هزينه ي زندگي در والنسيا در مقايسه با ديگر شهرهاي اروپايي بالاتر مي باشد. در سفر به والنسيا به شما توصيه مي كنيم اقامتگاه‌هايي را رزرو نماييد كه به مركز شهر نزديك باشد. در اين صورت ديگر نياز نيست براي جا به جايي، مسير بسيار طولاني را طي كنيد. هزينه ي اقامت در هتل هاي اين شهر از 35 يورو شروع مي شود و با توجه به امكانات و خدمات ارائه شده اين هزينه افزايش مي يابد. شما مي توانيد با توجه به مقدار بودجه ي خود هتل و اقامتگاهي مناسب و ارزان را رزرو نماييد هم چنين در صورت رزرو اتاق و سوئيت مي توانيد هزينه هاي كمتري را تقبل كنيد.

[caption id="attachment_10915" align="aligncenter" width="780"]هزينه زندگي در والنسيا هزينه زندگي در والنسيا[/caption]

هزينه خورد و خوراك در والنسيا

اگر قصد سفر به والنسيا را داريد بايستي اطلاعاتي در مورد هزينه خورد و خوراك را نيز داشته باشيد كه در اين بخش مي خواهيم به اين موضوع بپردازيم. هزينه ي خورد و خوراك در اين شهر گران مي باشد و اگر مايل باشيد در يكي از رستوران هاي شيك و مدرن والنسيا غذا ميل كنيد، بايستي هزينه اي حدود 30 يورو را در نظر بگيريد. هم چنين براي خريد ساندويچ هاي ارزان در اين شهر هزينه اي در حدود 12 يورو را بايستي تقبل كنيد. براي همين به شما توصيه مي كنيم اگر قصد سفر به والنسيا را داريد، در جهت تهيه ي مواد اوليه ي غذايي اقدام كرده و خودتان آشپزي كنيد و از اين طريق از پرداخت هزينه هاي هنگفت دوري كنيد.

[caption id="attachment_10916" align="aligncenter" width="780"]هزينه خورد و خوراك در والنسيا هزينه خورد و خوراك در والنسيا[/caption]

هزينه حمل و نقل و جا به جايي در والنسيا

اطلاع از هزينه ي حمل و نقل از ديگر موضوع هايي مي باشد كه در سفر به والنسيا مورد نياز است. استفاده از اتوبوس و قطار در ازاي هر مسير 5 يورو هزينه دارد. هم چنين شما مي توانيد با اندكي انتظار از سيستم هاي محلي و عمومي استفاده نماييد كه در اين صورت هزينه ي كمتري را مي پردازيد. مسير شهر تا فرودگاه با استفاده از اتوبوس حدود 40 يورو مي طلبد هم چنين مي توانيد از مترو نيز استفاده كنيد كه هزينه اي حدود 50 يورو را بايد تقبل نماييد. با توجه به تمامي اين موارد مي توان نتيجه گرفت كه شهر والنسيا يك شهر گردشگري نسبتاً گران مي باشد. شما مي توانيد با داشتن يك برنامه ريزي خوب از پرداخت هزينه هاي مازاد دوري كرده و در اين صورت با هزينه اي بسيار معقول و مناسب سفرتان را سپري كنيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط اسپانيا، وقت سفارت اسپانيا، ويزاي اسپانيا، تور اسپانيا و تور اروپا 88851080-021.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.