چهارشنبه ۰۲ خرداد ۰۳

سفر به ايبيزا

تور اروپا

سفر به ايبيزا

۱۵ بازديد

سفر به ايبيزا

در اين مقاله قصد داريم براي كساني كه قصد سفر به ايبيزا را دارند، اطلاعاتي ارائه دهيم. اگر شما نيز مي خواهيد سفر به ايبيزا را تجربه كنيد، در اين مقاله همراه ما باشيد، ايبيزا در واقع يك جزيره است كه در اسپانيا و بر روي درياي مديترانه واقع شده است. ايبيزا از جمله مكان هاي مهم توريستي محسوب مي شود كه در طول سال گردشگران زيادي را با تور ايبيزا و تور اروپا به سوي خود جذب مي كند. كساني كه مي خواهند به اسپانيا سفري داشته باشند، بازديد از اين جزيره را در اولويت هاي خود قرار مي دهند.

شهر ايبيزا

سفر به ايبيزا مي‌تواند يك سفر جذاب و هيجاني باشد. در واقع گردشگران تور ايبيزا و تور اروپا به دليل اهميت بالاي اين جزيره در گردشگري است كه سفر به ايبيزا را انتخاب مي‌كنند. ايبيزا كه نام انگليسي آن Ibiza مي‌باشد، از سواحل بسيار زيبايي برخوردار است كه همين موضوع سبب شده است كه سفر به ايبيزا در اولويت علاقه‌مندان به گردشگري قرار گيرد. اين جزيره ي زيبا جزئي از مجمع الجزاير بالئارس محسوب مي‌شود كه در كشور اسپانيا و در سواحل جنوب شرقي آن واقع شده است.

بيشترين طولي كه اين جزيره دارد در حدود چهل و دو كيلومتر است. در سواحل غربي اين جزيره   واقع شده است و در سواحل غربي آن نيز سانتا ايلاريا دس ريو قرار دارد. مهم‌ترين صنعتي كه در اين جزيره رواج دارد صنعت توريسم و درآمد اصلي اين جزيره و مردمان آن نيز از اين طريق تأمين مي‌شود. داشتن شب‌هاي هيجان انگيز و سرشار از انرژي در اين شهر سبب شده است كه علاقه‌مندان به گردشگري براي سفر به ايبيزا تشويق شوند.

[caption id="attachment_10954" align="aligncenter" width="780"]شهر ايبيزا شهر ايبيزا[/caption]

آب و هواي ايبيزا

يكي از مهم‌ترين مواردي كه در سفر به ايبيزا بايد به آن توجه شود، آب و هواي اين جزيره است. پيش از سفر به ايبيزا آگاهي از آب و هواي آن مي‌تواند در كميت و كيفيت سفر تأثيرگذار باشد. در اين جزيره در فصل تابستان شاهد آب و هواي معتدلي هستيم و دماي هوا بين 20 درجه سانتي‌گراد تا 30 درجه سانتي‌گراد است است. در شب‌هاي تابستان نيز دماي هوا به حدود بيست و دو درجه سانتي‌گراد مي رسد. در فصل زمستان به دليل كاهش دما گردشگري تقريباً به صفر مي‌رسد و سفر به ايبيزا بسيار كم‌تر مي‌شود و دماي هوا در حدود 8 الي 14 درجه سانتي‌گراد است و بارش برف هم به ندرت اتفاق مي افتد.

[caption id="attachment_10955" align="aligncenter" width="780"]آب و هواي ايبيزا آب و هواي ايبيزا[/caption]

جاذبه هاي گردشگري ايبيزا

در سفر به ايبيزا حتماً از جاذبه‌هاي گردشگري اين جزيره بازديد خواهيد كرد. اكثر كساني كه سفر به ايبيزا را انتخاب مي‌كنند، هدف آن‌ها از اين سفر، توريستي است و به دنبال بازديد از جاذبه‌هاي توريستي آن هستند. ايبيزا جاذبه‌هاي گردشگري بسيار فوق العاده و با اهميتي دارد و همين اهميت سبب شده است كه قسمت‌هايي از آن از جمله سواحلش به عنوان ميراث فرهنگي در يونسكو ثبت شود. با توجه به جاذبه‌هاي طبيعي كه اين جزيره دارد، فرصت بسيار مناسبي براي صخره نوردان و اكوتوريسم ها فراهم است. در ايبيزا مي‌توانيد پرندگان متنوعي را ببينيد زيرا تالاب‌هاي آن مملو از پرندگان مهاجر است.

[caption id="attachment_10956" align="aligncenter" width="780"]جاذبه هاي گردشگري ايبيزا جاذبه هاي گردشگري ايبيزا[/caption]

سواحل ايبيزا

يكي از ديدني‌هاي جذاب در سفر به ايبيزا سواحل اين جزيره است. بسياري از كساني كه قصد سفر به ايبيزا را دارند معمولاً اولويت آن‌ها بازديد از سواحل ايبيزا است. اين جزيره بالغ بر چهل ساحل دارد كه همگي زيبايي‌هاي خاص خود را دارند. برخي از اين سواحل‌ به سبب ويژگي خاص خود از اقبال بيش تري نسبت به بقيه برخوردار هستند. ساحل بنيراس يكي از آنهاست كه به سبب داشتن آب‌هاي سبز و آبي روشن و شن‌هاي سخت، گردشگران زيادي را به سوي خود جذب مي‌كند. ساحلي به نام كالا دن سرا هم در اين جزيره وجود دارد. هر چند ساحلي كوچك است ولي صخره‌هاي آن به همراه شن‌هاي طلايي‌اش خودنمايي مي‌كند.

[caption id="attachment_10957" align="aligncenter" width="780"]سواحل ايبيزا سواحل ايبيزا[/caption]

ورزش هاي آبي در سفر به ايبيزا

در سفر به ايبيزا با تور ايبيزا و تور اروپا يكي از تفريحات هيجان انگيز مي‌تواند ورزش‌هاي آبي باشد. اين جزيره آب‌هاي بسيار شفاف و روشني دارد كه موجب مي‌شود شما براي انجام دادن ورزش‌هاي آبي ترغيب شويد. تفريحات آبي متنوعي در اين جزيره وجود دارد كه هركسي با توجه به علاقه ي خود مي‌تواند از آن ها استفاده كند كه از جمله مهم‌ترين آن ها مي‌توانيم به ويندسرفينگ، پاراسيلينگ، ويك، كاياك سواري، بوردينگ، اسنوركلينگ، جت اسكي و ماهي گيري در عمق دريا اشاره كنيم. به دليل كم بودن آب‌هاي نزديك ساحل، كودكان نيز مي‌توانند در آب شنا كنند.

ورزش هاي آبي در سفر به ايبيزا

دالت ويلا (Eivissa Dalt Vila)

يكي از مكان‌هايي كه در سفر به ايبيزا بايد آن را ببينيد، دالت ويلا است. اين مكان قسمتي در شهر قديمي ايبيزا محسوب مي‌شود كه قدمت آن نسبت به ساير بخش‌ها بيشتر است و به دليل اهميت بالايي كه دارد از سوي مقامات دولتي به عنوان منطقه ي حفاظت شده اعلام شده است. در اين بخش قديمي يك كليساي معروفي به نام سانتا ماريا دي وجود دارد كه قدمت آن به قرن چهاردهم ميلادي باز مي‌گردد و از داخل آن مي‌توانيد منظره‌اي جذاب به سوي بندر را ببينيد، همچنين در اين منطقه يك گورستان با قدمت چندين قرني وجود دارد كه بازديد از آن مي‌تواند جذاب باشد. در سفر به ايبيزا بازديد از اين مكان را از دست ندهيد.

[caption id="attachment_10959" align="aligncenter" width="780"]دالت ويلا (Eivissa Dalt Vila) دالت ويلا (Eivissa Dalt Vila)[/caption]

پارك ملي سس سالينز (Ses Salines)

در سفر به ايبيزا حتماً از پارك ملي سس سالينز نيز بازديدي را داشته باشيد. اين پارك در جنوب اين جزيره واقع شده است. در اين پارك مي‌توانيد پرندگان و گياهان بومي ايبيزا كه داراي تنوع فراواني هستند را مشاهده كنيد. اين گونه‌ها را در خارج از منطقه ي مديترانه نمي‌توان پيدا كرد. پارك ملي سس سالينز نيز به عنوان منطقه ي محافظت شده محسوب مي‌شود و از جمله جاذبه‌هاي گردشگري ايبيزا است كه در فهرست ميراث جهاني يونسكو به ثبت رسيده است.

[caption id="attachment_10960" align="aligncenter" width="780"]پارك ملي سس سالينز (Ses Salines) پارك ملي سس سالينز (Ses Salines)[/caption]

بازارهاي ايبيزا

يكي از مكان هايي كه عموم مسافران و گردشگران در سفر به جزيره ايبيزا از آنجا بازديد مي كنند، بازاهاي ايبيزا يا مراكز خريد آن است. در اين جزيره مي توانيد بازاهاي زيادي را با تنوع قيمت و جنس ببيند كه هر كسي با توجه به سليقه و ميزان بودجه ي خود مي تواند خريدهاي مورد نظر خود را انجام دهد. در ادامه به چند مركز خريد مهم اين جزيره اشاره مي كنيم:

  • بازار San Juan

اين بازار در طول سال و در روزهاي يكشنبه برپا مي شود و نام آن هم از روستايي كه در آن جا داير مي شود، گرفته شده است. در اين بازار مي توانيد خوراكي ها، لوازم آرايشي محلي و گالري هاي هنري را پيدا كنيد.

  • بازار San Rafael

اگر به دنبال خريد محصولات سفالي هستيد، مي توانيد آن ها را از اين بازار تهيه كنيد. در اين بازار همچنين مي توانيد نوشيدني هاي بسيار خوشمزه ي محلي را نيز امتحان كنيد.

  • بازار Forada

در بعد ازظهر روزهاي شنبه بازاري به نام فورادا برپا مي شود. كساني كه علاقه مند به تهيه ي صنايع دستي هستند، مي توانند از محصولات اين بازار استفاده كنند.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط اسپانيا، وقت سفارت اسپانيا، ويزاي اسپانيا، تور اسپانيا و تور اروپا 88851080-021.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.