سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

سفر به مادريد

تور اروپا

سفر به مادريد

۸ بازديد

سفر به مادريد

اگر قصد سفر به مادريد را داريد بايد بدانيد كه اين شهر يكي از هيجان انگيز ترين و پرهياهوترين شهرهاي اسپانيا است. شايد هيچ شهري نباشد كه به اندازه مادريد سرزنده و شاداب باشد. ما در اين مطلب قصد داريم شما را براي سفر به مادريد با تور مادريد و يا تور اروپا و آشنايي با اين شهر پر هياهو آماده كنيم.

شهر مادريد

مادريد پايتخت شاد و سرزنده اسپانيا است. شما با هر سليقه و روحيه اي كه باشيد در سفر به مادريد مي توانيد تجربه هاي زيادي كسب كنيد. هركس كه يك بار به مادريد سفر كرده باشد حتما براي تجربه هاي بعدي خود لحظه شماري خواهد كرد. مادريد يك شهر هنري است كه جاذبه هاي گردشگري و تفريحي زيادي دارد. پادشاهان اسپانيا توجه زيادي به هنرمندان نشان مي دانند به همين سبب هنرمندان زيادي در اين شهر پرورش يافتند كه آثار آنها هنوز هم در گوشه و كنار شهر مخصوصا در بناهاي قديمي مشهود است. شاهكارهايي از نقاشي هاي معروف اسپانيايي، بناهاي قديمي، موزه ها و همچنين گالري ها بخش هايي هستند كه در سفر به مادريد حتما بايد از آنها ديدن كنيد.

شهر مادريد در كنار جاذبه هاي گردشگري جالبي كه دارد داراي تنوع غذايي منحصر به فردي نيز مي باشد. اين شهر يكي از غني ترين پايتخت هاي اروپايي از نظر تنوع غذايي است. خلاقيت و تركيب غذاهاي مختلف اسپانيايي باعث شده است تا گردشگران زيادي در سفر به مادريد حتما به رستوران ها و كافه هاي شهر سري بزنند و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم شهر بيشتر آشنا شوند. در رستوران هاي شهر مي توانيد غذاهاي مختلف سنتي و مدرن را بچشيد و با ذائقه هاي مختلف آشنا شويد. غذا خوردن در رستوران هاي شيك و مجلل با ديوارهاي تزئين شده و سقف هاي كار شده يكي از جالب ترين قسمت هاي سفر به مادريد خواهد بود كه تجربه آنها براي يك بار هم كه شده خالي از لطف نيست.

[caption id="attachment_10943" align="aligncenter" width="780"]سفر به مادريد سفر به مادريد[/caption]

وضعيت آب و هواي مادريد

يكي از نكات مهم براي سفر به مادريد با تور مادريد و تور اروپا آشنايي با شرايط آب و هوايي اين شهر است. آب و هوا در شهر مادريد مديترانه اي با تاثيرات اقيانوسي است. تابستان ها در اين شهر گرم و زمستان ها خشك است. برخي دسته بندي هاي آب و هوايي مادريد را در طبقه آب و هواي نيمه استوايي و معتدل قرار مي دهند. به طور كلي ميانگين دماي هوا 19.9 درجه سانتي گراد در روز و 10.1 درجه سانتي گراد در شب است. سردترين ماه سال در مادريد ژانويه است كه دماي هوا بين -2 درجه تا 6 درجه است در صورتيكه گرمترين ماه سال آگوست است كه داراي ميانگين دماي هواي 31 درجه سانتي گراد در روز است.

[caption id="attachment_10944" align="aligncenter" width="780"]وضعيت آب و هواي مادريد وضعيت آب و هواي مادريد[/caption]

بهترين زمان براي سفر به مادريد

اگر قصد سفر به مادريد را داريد بايد با بهترين زمان براي سفر به مادريد و شرايط تور مادريد و تور اروپا آشنا شويد. به طور كلي بهترين فصل براي سفر به مادريد پاييز و بهار است. فصل پاييز شامل سپتامبر تا نوامبر و فصل بهار شامل مارس تا ماه مه مي شود. در فصل بهار و پاييز هوا در مادريد بسيار مساعد است و مي توانيد به راحتي از تفريحات آن استفاده كنيد البته كساني كه با سردي هوا مشكل چنداني ندارند مي توانند در زمستان نيز به اين شهر سفر كنند، زيرا در اين فصل با توجه به خلوت بودن قطعا هزينه هاي سفر پايين تر است. يكي از شلوغ ترين فصل هاي گردشگري در مادريد تابستان است اما از آنجايي كه تابستان در اين شهر گرم است بهتر است سفر خود را به فصل هاي ديگر موكول كنيد زيرا در اين فصل معمولا اهالي شهر در تعطيلات به سر مي برند و ممكن است اكثر مغازه ها و فروشگاه ها تعطيل باشند.

[caption id="attachment_10945" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان براي سفر به مادريد بهترين زمان براي سفر به مادريد[/caption]

بليط هواپيما مادريد

اكثر پروازهايي كه به مادريد صورت مي گيرند در فرودگاه آدولفو سوارز باراخاس به زمين مي نشينند. فرودگاه آدولفو سوارز باراخاس در فاصله 14 كيلومتري شهر مادريد قرار دارد و يكي از بزرگ ترين فرودگاه هاي اروپا به شمار مي رود. به طور كلي اكثر ايرلاين هاي معروف سراسر جهان براي مادريد پرواز دارند كه برخي از آنها شامل پگاسوس، آليتاليا، تركيش، قطر، ايرفلوت راشن و ايرفرانس هستند.

جاذبه هاي گردشگري مادريد

يكي از جذاب ترين قسمت هاي سفر به مادريد بازديد از جاذبه هاي گردشگري اين شهر است. مادريد داراي جاذبه هاي فرهنگي، هنري، تاريخي و تفريحي زيادي است و به سبب مدرن بودن آن يكي از جذاب ترين شهرهاي اسپانيا است. مراكز خريد بزرگ در خيابان هاي شهر در كنار طبيعت زيبا و پارك هاي ديدني موقعيتي را فراهم مي كنند تا در سفر به مادريد نهايت استفاده را ببريد. در اين شهر براي همه نوع سليقه مي توانيد جاذبه گردشگري پيدا كنيد. با ما همراه باشيد تا شما را با چند نمونه از جاذبه هاي گردشگري جذاب در مادريد آشنا كنيم.

[caption id="attachment_10946" align="aligncenter" width="780"]جاذبه هاي گردشگري مادريد جاذبه هاي گردشگري مادريد[/caption]

موزه‌ پرادو (Prado Museum)

يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري مادريد از نظر گردشگران تور مادريد و تور اروپا موزه پرادو است كه از بهترين موزه هاي اسپانيا به شمار مي رود. در اين موزه نزديك به 5000 نقاشي قديمي نگهداري مي شوند. اين نقاشي ها مربوط به قرن 12 تا 19 ميلادي هستند. اكثر اين نقاشي ها اثر هنرمندان معروف هستند. 140 اثر در اين موزه مربوط به هنرمندي به نام فرانسيسكو دو گويا است. در اين موزه علاوه بر نقاشي با آثار مجسمه سازي هنرمندان ديگر نيز آشنا مي شويد. در سفر به مادريد حتما از اين موزه ديدن كنيد.

[caption id="attachment_10947" align="aligncenter" width="780"]موزه‌ پرادو (Prado Museum) موزه‌ پرادو (Prado Museum)[/caption]

پارك Buen Retiro و كاخ كريستال (Crystal Palace)

يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري مادريد پارك Buen Retiro است كه داراي 120 هكتار زمين سرسبز در كنار خيابان هاي شلوغ شهر است. اگر در سفر به مادريد قصد فرار از شلوغي شهر و يافتن محلي براي آرامش را داشتيد پارك Buen Retiro بهترين مكان براي شما است. پارك Buen Retiro مربوط به قرن 17 است و قدمت طولاني دارد. ورودي اين پارك در ميدان استقلال شهر واقع شده است.

پلازا مايور (Plaza Mayor)

از ديگر جاذيه هاي گردشگري كه در سفر به مادريد بايد از آن ديدن كنيد پلازا مايور است. پلازا مايور مكاني براي برگزاري رويدادهاي مختلف و داد و ستدهاي تجاري است كه در دوران پادشاهي فيليپ سوم ساخته شده است. اين ميدان در شهر مادريد يكي از مهمترين مكان هاي شهر است كه چهار گوشه آن بسته شده و داراي 9 ورودي طاق دار است.

[caption id="attachment_10948" align="aligncenter" width="780"]پلازا مايور (Plaza Mayor) پلازا مايور (Plaza Mayor)[/caption]

فرهنگ غذايي در مادريد

يكي از جذاب ترين قسمت ها در سفر به مادريد آشنايي با فرهنگ غذايي اين شهر است. در شهر مادريد رستوران هاي زيادي وجود دارد كه هر سليقه اي را به خود جذب مي كنند. اگر به مادريد سفر كرديد حتما به رستوران هاي محلي و سنتي شهر سر بزنيد تا با غذاهاي محلي آنها آشنا شويد. به طور كلي در اسپانيا براي غذا خوردن هيچ محدوديتي وجود ندارد و هركسي با هر ذائقه اي مي تواند از غذاهاي اسپانيايي استفاده كند و از خوردن آنها لذت ببرد، مخصوصا در پايتخت اسپانيا يعني مادريد كه انواع و اقسام غذاها و دسرها توسط آشپزهاي حرفه اي و بين المللي پخته مي شوند.

مادريد بهشتي براي عاشقان غذا و دسر است. رستوران هاي متنوع شهر با پخت غذاهاي متنوع موقعيتي را فراهم مي كنند تا نهايت لذت را از غذاهاي مادريد ببريد. در شهر مادريد غذاهاي مختلفي پخته مي شود اما معروف ترين غذاهاي مادريد كه طرفداران زيادي هم دارند شامل چوروس شكلاتي، ساندويچ كالاماري، املت اسپانيايي، سيب زميني bravas، پنير Manchego و خوراك Cocido هستند. اگر به مادريد سفر كرديد حتما از اين غذاها استفاده كنيد تا با ذائقه مردم مادريد آشنا شويد.

[caption id="attachment_10949" align="aligncenter" width="780"]فرهنگ غذايي در مادريد فرهنگ غذايي در مادريد[/caption]

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط اسپانيا، وقت سفارت اسپانيا، ويزاي اسپانيا، تور اسپانيا و تور اروپا 88851080-021.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.