سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

سفر به ايتاليا

۱۴ بازديد

سفر به ايتاليا

سفر به ايتاليا يكي از آرزوهاي بسياري از افراد در ايران مي باشد. ويزاي ايتاليا و بليط سفر به ايتاليا يكي از پرطرفدارترين انواع ويزاها و بليط هاي تهيه شده در ايران مي باشند. اگر شما نيز علاقه ي زيادي به سفر به ايتاليا با تور ايتاليا و تور اروپا;"> داريد و دوست داريد كه در يكي از تورهاي ايتاليا شركت كنيد و از جاذبه هاي گردشگري فوق العاده زيباي اين كشور ديدن كنيد، حتماً اين مطلب را مطالعه كنيد تا با ويژگي هاي كشور ايتاليا و جاذبه ها و مكان هاي ديدني اين كشور بيشتر آشنا شويد و سفري بهتر را به اين كشور داشته باشيد.

كشور ايتاليا

ايتاليا كشوري است در قسمت‌هاي جنوبي قاره اروپا قرار گرفته و پايتخت اين كشور شهر رم مي‌باشد. بسياري از شما با تاريخچه ي اين كشور آشنايي داريد و مي دانيد كه تاريخ اين كشور به دوره ي روميان قديمي باز مي‌گردد. كشور ايتاليا داراي سه بخش مي‌باشد، مهم‌ترين و بزرگ‌ترين قسمت اين كشور را شبه جزيره ايتاليا تشكيل مي‌دهد كه بر روي نقشه همانند يك چكمه مي‌باشد و دو بخش ديگر نيز به ترتيب بخش‌هاي سيسيل و ساردني مي‌باشند. كشور ايتاليا كشوري است توسعه يافته كه جزء كشورهاي گروه هشت نيز به شمار مي‌آيد. واحد پولي كشور ايتاليا يورو مي‌باشد كه در سفر به ايتاليا حتماً بايد پول خود را به اين واحد پولي تغيير دهيد.

[caption id="attachment_10932" align="aligncenter" width="780"]كشور ايتاليا كشور ايتاليا[/caption]

مردم كشور ايتاليا

زبان رسمي مردم كشور ايتاليا زبان ايتاليايي مي‌باشد كه تقريباً بيشتر از ۹۵ درصد مردم به اين زبان صحبت مي‌كنند. كشور ايتاليا جزء كشورهايي است كه بيشترين درصد پيروان دين مسيحيت را داراست و امروزه  تقريباً ۹۴ درصد از مردم اين كشور پيرو دين مسيحيت هستند. كشور ايتاليا جمعيتي ۶۰ ميليون نفري را دارا مي‌باشد. برخلاف بسياري از كشورهاي اروپايي خانواده ارزش بسيار زيادي در بين افراد دارد و تمامي افراد از كودكان تا افراد كهن‌سال ارزش بسيار زيادي را براي خانواده قائل هستند. شايد شما نيز درباره معماري فوق العاده ايتاليايي  شنيده‌ايد، مردم كشور ايتاليا ارزش بسيار زيادي براي هنر و معماري قائل هستند و شما مي‌توانيد اين علاقه را در ساختمان‌هاي ايتاليايي مشاهده كنيد.

[caption id="attachment_10933" align="aligncenter" width="780"]مردم كشور ايتاليا مردم كشور ايتاليا[/caption]

آب و هواي ايتاليا

از آن جايي كه كشور ايتاليا كشوري بسيار وسيع و طويل مي‌باشد مي‌توانيد در آن  آب و هواي مختلف و متفاوتي را مشاهده كنيد. كشور ايتاليا كشوري چهار فصل مي‌باشد به طوري كه از شمال تا جنوب تغييرات آب و هوايي بسيار متفاوت مي‌باشد. در ماه‌هاي دسامبر و مارس كه فصل زمستان در كشور ايتاليا شروع مي‌شود آب و هوا بسيار سرد و برفي مي‌باشد و  زمستان‌هايي بسيار سنگين را در كشور ايتاليا شاهد هستيم. اما در قسمت‌هاي شمالي از كشور ايتاليا مي‌توانيد آب و هوايي فوق العاده معتدل را مشاهده كنيد كه محل بسيار مناسبي براي اقامت در سفر به ايتاليا مي‌باشد. در درياچه‌هاي شمالي كشور ايتاليا مي‌توانيد باغ‌هاي بسيار پربار زيتون را مشاهده كنيد كه به دليل معتدل بودن آب و هوا به وجود آمده‌اند.

[caption id="attachment_10934" align="aligncenter" width="780"]آب و هواي ايتاليا آب و هواي ايتاليا[/caption]

بهترين زمان سفر به ايتاليا

همان طور كه گفته شد كشور ايتاليا كشوري چهار فصل مي‌باشد و شما در هر زماني مي‌توانيد با سفر به ايتاليا با تور ايتاليا و تور اروپا از جاذبه‌هاي گردشگري فوق العاده اين كشور ديدن كنيد. اما اگر قصد داريد كه در يك فصل گران و در واقع در بهترين زمان به كشور ايتاليا سفر كنيد ماه‌هاي آوريل تا ژوئن بهترين زمان براي سفر به ايتاليا مي‌باشد. در اين ماه‌ها آب و هوا فوق العاده گرم و معتدل مي‌باشد و توريست‌هاي بسيار زيادي نيز به كشور سفر مي‌كنند كه مي‌توانيد از شلوغي و هياهوي بسيار زياد كشور ايتاليا نيز در اين ماه‌ها لذت ببريد. سالانه مسابقات راگبي در كشور ايتاليا برگزار مي‌شود كه اگر علاقه داريد مي‌توانيد از آن‌ها ديدن كنيد، اما اگر دوست داريد در زماني از اين كشور ديدن كنيد كه از شلوغي اين مسابقات در امان باشيد مي‌توانيد در اواخر ماه سپتامبر و ماه اكتبر سفر به ايتاليا را تجربه كنيد.

[caption id="attachment_10935" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان سفر به ايتاليا بهترين زمان سفر به ايتاليا[/caption]

جاذبه هاي گردشگري تاريخي ايتاليا

بي‌ شك شما نيز علاقه داريد كه در سفر به ايتاليا از جاذبه‌هاي گردشگري ايتاليا ديدن كنيد و از زيبايي‌هاي آن نهايت لذت را ببريد. يكي از جاذبه‌هاي تاريخي فوق العاده زيباي تاريخي كشور ايتاليا شهر باستاني و تاريخي هركولانيوم مي‌باشد، قدمت اين شهر به 2000 سال قبل باز مي‌گردد و بسياري از مناطق آن به دليل فوران كوه‌هاي آتشفشاني اطرافش از بين رفته است. قصر داسال يكي ديگر از جاذبه‌هاي گردشگري فوق العاده زيباي ايتاليا مي‌باشد كه در قرن 15 ساخته شه است و فوق العاده زيبا مي‌باشد كه مي‌توانيد با سفر به ايتاليا از اين قصر نيز ديدن كنيد.

[caption id="attachment_10936" align="aligncenter" width="780"]جاذبه هاي گردشگري تاريخي ايتاليا جاذبه هاي گردشگري تاريخي ايتاليا[/caption]

جاذبه هاي گردشگري طبيعي ايتاليا

يكي از جاذبه‌هاي طبيعي كشور ايتاليا كه مي‌توانيد با سفر به ايتاليا از آن ديدن كنيد، پارك ملي گرن پارادايز مي‌باشد كه داراي طبيعتي فوق العاده زيبا است و مي‌توانيد در اين پارك به كوهنوردي نيز بپردازيد. يكي ديگر از جاذبه‌هاي گردشگري فوق العاده زيبايي كه مي‌توانيد با سفر به ايتاليا از آن ديدن كنيد سواحل لاپلوسا مي‌باشد كه سالانه توريست‌هاي بسيار زيادي از آن ديدن مي‌كنند و شما نيز مي‌توانيد در سفر به ايتاليا يك روز آرام را در اين سواحل داشته باشيد.

[caption id="attachment_10937" align="aligncenter" width="780"]جاذبه هاي گردشگري طبيعي ايتاليا جاذبه هاي گردشگري طبيعي ايتاليا[/caption]

مراكز خريد ايتاليا

مركز خريد La Rinascente يكي از بزرگ ترين مراكز خريد كشور ايتاليا مي باشد كه بسياري از توريست هايي كه سفر به ايتاليا را تجربه كرده اند از اين مركز خريد خريدهاي خود را انجام داده اند. يكي ديگر از مراكز خريد بسيار بزرگ كشور ايتاليا كه در سفر به ايتاليا حتماً بايد از آن ديدن كنيد و مي توانيد به خريد انواع محصولات بپردازيد مركز خريد Galleria Porta di Roma مي باشد كه داراي بيش از 220 فروشگاه و مغازه مي باشد. در اين فروشگاه همچنين مي توانيد در رستوران ها و كافه هايي كه وجود دارد به استراحت بپردازيد.

[caption id="attachment_10938" align="aligncenter" width="780"]مراكز خريد ايتاليا مراكز خريد ايتاليا[/caption]

مدارك مورد نياز براي دريافت ويزاي ايتاليا

براي سفر به كشور ايتاليا نياز داريد كه در ابتدا ويزاي ايتاليا را دريافت كنيد. براي دريافت ويزاي ايتاليا نياز به مدارك زير داريد:

  • اصل شناسنامه و كارت ملي به همراه يك كپي از آن ها كه اين مدارك براي تأييد هويت شما بايد به مهر و امضاي دادگستري و وزارت خارجه در آمده باشند.
  • 7 قطعه عكس 6 در 4 كه داراي پس زمينه سفيد باشند و صورت شما به صورت كامل در آن مشخص باشد.
  • تمامي پاسپورت هاي قبلي به همراه پاسپورت فعلي شما كه بايد داراي حداقل سه ماه اعتبار باشد.
  • يك مدرك بانكي معتبر كه نشان دهنده ي تمكن مالي شما براي سفر به ايتاليا مي باشد.
  • مدارك شغلي و مدارك ازدواجتان در صورتي كه قصد داشته باشيد به همراه خانواده ي خود اقدام به سفر به ايتاليا كنيد.
  • در پايان نيز اگر هنوز كارت پايان خدمت خود را نداشته باشيد بايد يك وثيقه نيز براي خود داشته باشيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

 آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه در خصوص بليط ايتاليا، وقت سفارت ايتاليا، ويزاي ايتاليا، تور ايتاليا و تور اروپا ميباشد. با ما در تماس باشيد.02188851080

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.