سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

سفر به رم

تور اروپا

سفر به رم

۱۴ بازديد

سفر به رم

سفر به رم با استفاده از تور رم يكي از پر طرفدارترين و پر تقاضاترين سفرهاي اروپايي مي باشد شهر رم داراي جاذبه هاي تاريخي و فرهنگي بسيار زيادي مي باشد. در اين مقاله سعي كرديم به مواردي از جمله هزينه هاي حمل و نقل، خورد و خوراك و هزينه اسكان در شهر رم اشاره اي داشته باشيم .

شهر رم

رم يكي از شهرهاي بزرگ و ديدني كشور ايتالياست كه در بخش مركزي و غربي اين كشور قرار گرفته است و پايتخت اين كشور نيز مي باشد. شهر رم داراي قدمت تاريخي بسيار زيادي است و به همين دليل داراي آثار تاريخي و فرهنگي بسيار زيادي مي باشد. در طول تاريخ اين شهر مركز توجه بسياري از هنرمندان و سياحان واقع شده بود. شهر رم هر ساله گردشگران فراواني از سراسر جهان را با استفاده از تور ايتاليا و تور اروپا به سوي خود جذب مي كند. مردم رم به زبان ايتاليايي كه زبان رسمي كشور ايتالياست صحبت مي كنند و واحد پول آن ها يورو مي باشد. رم از مشهورترين و شناخته شده ترين پايتخت هاي جهان است كه داراي بناهاي تاريخي و ديدني زيادي مي باشد كه شما مي توانيد با سفر به اين شهر در دل تاريخ سير و سفر كنيد. رم داراي موزه هاي تاريخي و فرهنگي، قصرها و كليساهاي بسيار زيبا و جذابي مي باشد كه هر بيننده اي را شيفته ي خود مي كند. تور رم يكي از پربازديدترين تورهاي اروپاست كه همه ساله مسافران زيادي را به رم دعوت مي كند. سفر به رم يكي از سفرهاي لاكچري مي باشد كه افراد به خصوص زوج ها براي ماه عسل خود آن را انتخاب مي كنند. سفر به رم را مي توانيد در تمام فصول سال انتخاب كنيد زيرا هر چهار فصل شهر رم بسيار زيبا و ديدني مي باشد و شما مي توانيد در اين شهر بهترين و به ياد ماندني ترين خاطرات را براي خود و دوستان خود به رقم بزنيد. به شما توصيه مي شود تا هنگام سفر به رم اطلاعات مربوط به اين شهر را بدانيد.

[caption id="attachment_10978" align="aligncenter" width="780"]شهر رم شهر رم[/caption]

آب و هوا در رم

آب و هوا در رم در تابستان ها بسيار گرم مي باشد و دماي هوا در اين فصل به 30 درجه مي رسد و آگوست از گرم ترين فصل ها در اين شهر مي باشد كه توصيه مي شود در اين ماه به رم سفر نكنيد. فصل پاييز داراي آب و هواي بسيار معتدلي مي باشد و در اين فصل گردشگران بسيار زيادي با رزرو تور ايتاليا و يا تور اروپا به اين شهر سفر مي كنند. زمستان هاي شهر رم نيز داراي آب و هواي سردي مي باشد كه البته دما به ندرت به زير صفر درجه سانتي گراد برسد. بهترين زمان براي سفر به رم فصل پاييز و بهار مي شود . شما مي توانيد برنامه سفر به رم خود را براي اين فصل بچينيد.

[caption id="attachment_10979" align="aligncenter" width="780"]آب و هوا در رم آب و هوا در رم[/caption]

هزينه ها در شهر رم

هزينه خوراك در شهر رم با توجه به نوع رستوران و نوع غذايي كه ميل مي كنيد، متفاوت است. در سفر به رم اگر شما قصد خوردن غذايي ايتاليايي در لوكس ترين رستوران شهر رم را داريد بايد هزينه بسيار گزافي را بپردازيد. قيمت پيتزا و اسنك در اين شهر بسيار مناسب مي باشد. برخي از محله هاي شهر رم داراي رستوران هاي بسيار ارزاني مي باشد كه مي توانيد خوشمزه ترين غذاها را در اين رستوران ها به قيمت بسيار مناسبي تهيه و نوش جان كنيد. خوراك از مهم ترين مسائل در سفر به رم مي باشد كه بايد به آن توجه داشته باشيد.

[caption id="attachment_10980" align="aligncenter" width="780"]هزينه ها در شهر رم هزينه ها در شهر رم[/caption]

هزينه ي اسكان

اگر شما قصد سفر به رم با تور ايتاليا و تور اروپا را داريد و هم چنين مي خواهيد هزينه ي كمتري را در سفر به رم متحمل شويد به شما توصيه مي شود در اردوگاه هاي شهر رم اسكان كنيد كه براي اسكان در اين اردوگاه ها هزينه بسيار كمي را پرداخت خواهيد كرد. علاوه بر اين اردوگاه ها، خوابگاه هاي عمومي و اتاق هاي خصوصي در شهر رم موجود مي باشد كه شما مي توانيد با پرداخت هزينه كم در اين شهر مستقر شويد. البته به تازگي در شهر رم افراد محلي خانه هاي خودشان را اجازه نيز مي دهند؛ كه شما مي توانيد از اين خانه ها براي اسكان خودتان استفاده كنيد. شما مي توانيد با توجه به شرايط و بودجه خود يكي از اين اسكان ها را انتخاب كنيد.

[caption id="attachment_10981" align="aligncenter" width="780"]هزينه ي اسكان هزينه ي اسكان[/caption]

هزينه هتل

اگر از نظر مالي مشكل نداشته باشيد ،مي توانيد يكي از بهترين هتل هاي رم را رزرو كرده و از امكانات بي نظير و فوق العاده آن بهره مند شويد. شهر رم براي هر بودجه اي اسكان به خصوصي را مهيا كرده است تا در هنگام سفر به رم مسافران با مشكل اسكان مواجه نشوند. هزينه هتل در شهر رم بسته به موقعيت هتل و خدمات ارائه شده در آن متغير مي باشد. شما مي توانيد اسامي و هزينه هاي مربوط به هتل هاي شهر رم را قبل از سفر به رم در اينترنت و وب سايت هاي هتل مربوطه مشاهده كنيد؛ و با توجه به بودجه خود و امكانات هتل، اتاق مورد نظر خود را رزرو كنيد.

[caption id="attachment_10982" align="aligncenter" width="780"]هزينه هتل هزينه هتل[/caption]

هزينه ي جابه جايي و حمل و نقل

شهر رم سيستم بسيار پيشرفته اي در زمينه حمل و نقل دارد. شما مي توانيد با داشتن بليت هاي حمل و نقل به راحتي در سطح شهر رم به جابه جايي بپردازيد. از جمله ي اين بليت ها مي توان به بليت هاي يك سفر B.I.T ، بيلت هاي يك روزه B.I.G  اشاره كرد. البته شما مي توانيد بليت هاي كه اعتبار چند روزه دارند را نيز در سفر به رم تهيه كنيد. براي گردشگران تور رم نيز بليت هاي چند روزه با قيمت بسيار مناسب در نظر گرفته شده است كه مي توانيد از آن بليت ها در سفر به رم خود استفاده كنيد.

[caption id="attachment_10983" align="aligncenter" width="780"]هزينه ي جابه جايي و حمل و نقل هزينه ي جابه جايي و حمل و نقل[/caption]

فرودگاه شهر رم

از فرودگاه هاي شهر رم مي توان به فرودگاه لئوناردو داوينچي و فرودگاه چمپينو اشاره كرد؛ كه در هنگام سفر به رم در يكي از اين فرودگاه هاي شهر رم فرود خواهيد آمد. فرودگاه هاي شهر رم از بزرگ ترين و زيباترين فرودگاه هاي قاره اروپا مي باشد و روزانه صدها هواپيماهاي داخلي و خارجي از اين فرودگاه ها به پرواز در مي آيند. فرودگاه لئوناردو داوينچي اسم خود را از هنرمند و نقاش بزرگ ايتاليايي گرفته است. سفر به رم مي تواند يك تجربه خاطره انگيزي براي شما باشد.

[caption id="attachment_10984" align="aligncenter" width="780"]فرودگاه شهر رم فرودگاه شهر رم[/caption]

روش هاي صرفه جويي در هزينه ها

روش هاي زيادي وجود دارد كه در سفر به رم با تور رم مي توانيد در هزينه هاي سفر صرفه جويي كنيد. از جمله اينكه اگر در طول سفر در رم محل اقامت خود را در اطراف شهر يا حومه رم انتخاب كنيد هزينه هاي سفر به طور فوق العاده كاهش مي يابد زيرا هزينه هاي اسكان در اين شهر نسبتا بالا است. همچنين غذا خوردن در خارج از شهر هزينه ي كمتري به دنبال دارد. همچنين هزينه ي غذاها در اطراف رودخانه و محله تراستور بسيار ارزان قيمت مي باشد كه شما مي توانيد غذاهاي بسيار خوشمزه و محلي را در اين محله سفارش دهيد؛ و هم چنين براي جا به جايي در شهر رم نيز مي توانيد از بليت هاي گردشگري استفاده كنيد. اين مقاله در زمينه راهنماي سفر به رم براي راهنماي شما عزيزان قرار گرفته است.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

 آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه در خصوص بليط ايتاليا، وقت سفارت ايتاليا، ويزاي ايتاليا، تور ايتاليا و تور اروپا ميباشد. با ما در تماس باشيد.02188851080

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.