چهارشنبه ۰۲ خرداد ۰۳

هتل هاي بروكسل

۱۳ بازديد

هتل هاي بروكسل

شهر بروكسل از زيباترين شهرهاي اروپايي مي باشد كه گردشگران بسيار زيادي هر سال با رزرو تور بلژيك و يا تور اروپا  از اين شهر ديدن مي كنند. هتل هاي بروكسل 24 ساعته آماده پذيرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما مي توانيد انواع هتل هاي مختلف با قيمت هاي مناسب را در بروكسل رزرو كنيد. از زيباترين و محبوب ترين هتل هاي بروكسل مي توان به هتل سوفيتل و هتل وارويك اشاره كرد.

شهر بروكسل

شهر بروكسل پايتخت كشور بلژيك مي باشد و بزرگترين شهر اين كشور محسوب مي شود. جمعيت اين شهر حدود صد و هفتاد و هفت هزار سيصد و هفت نفر مي باشد و مساحتي حدود 61/32 كيلومتر مربع را داراست. اين شهر به داشتن كالج ها و دانشگاه هاي معتبر خود معروف است؛ كه سالانه هزاران دانشجو در مقطع هاي مختلف براي تحصيل در اين دانشگاه ها به شهر بروكسل سفر مي كنند. هم چنين بروكسل داراي جاذبه هاي تاريخي و طبيعي بسيار زيادي مي باشد كه اين امر باعث شده است به يكي از مهم ترين قطب هاي گردشگري در قاره اروپا تبديل شود. آب و هواي شهر بروكسل بسيار معتدل و دل نشين مي باشد؛ و در تمام فصول سال مسافران بسيار زيادي بروكسل را به عنوان مقصد سفرهاي گردشگري خود انتخاب مي كنند. بروكسل داراي زمستان هاي بسيار خوش آب و هواست كه همين امر دليل اصلي سفر گردشگران در اين فصل به اين شهر مي باشد. شما نيز مي توانيد با تور بروكسل و تورهاي اروپايي مختلف به اين شهر زيباي بلژيك سفر كنيد و به ياد ماندني ترين سفر اروپايي خود را تجربه كنيد.

[caption id="attachment_11129" align="aligncenter" width="780"]شهر بروكسل شهر بروكسل[/caption]

هتل هاي شهر بروكسل

شهر بروكسل يكي از پيشرفته ترين و زيباترين شهرهاي اروپاست كه داراي زيرساخت هاي گردشگري بسيار پيشرفته اي مي باشد. با توجه به ورود گردشگران و مسافران بسيار زياد تور بلژيك و يا تور اروپا به اين شهر، شما مي توانيد انواع هتل ها و اقامتگاه ها با امكانات و خدمات متفاوت در اين شهر را مشاهده نماييد. شما مي توانيد قبل از سفر به شهر بروكسل هتل و اقامتگاه خود را در اين شهر رزرو نماييد و خيالتان را از جهت اقامتگاه تان راحت كنيد. براي اين امر مي توانيد با مراجعه به وب سايت رسمي ما انواع هتل هاي بروكسل را با جزئيات كامل مانند عكس و خدمات ارائه شده و موقعيت جغرافيايي آنها را مشاهده نماييد؛ و در جهت رزرو هتل خود اقدام نماييد. در هنگام رزرو اينترنتي هتل بروكسل بايد يكسري نكات مربوط را رعايت فرماييد كه در بخش هاي بعدي در اين مورد بيشتر توضيح داده خواهد شد. از بهترين هتل هاي بروكسل مي توان به هتل روتو فورت آميگو، هتل سوفيتل لونيس، هتل استانهوپ، هتل سوفيتل اروپا اشاره كرد كه در ادامه به معرفي هريك از اين هتل هاي نام برده شده خواهيم پرداخت.

[caption id="attachment_11130" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي شهر بروكسل هتل هاي شهر بروكسل[/caption]

بهترين هتل هاي شهر بروكسل

تعداد هتل هاي موجود در شهر بروكسل بسيار زياد مي باشد كه در بين آنها برخي بسيار لوكس و چند ستاره مي باشند و خدمات لاكچري فوق العاده اي را ارائه مي دهند. شما مي توانيد با توجه به بودجه و علايق خودتان يكي از اين بهترين هتل هاي شهر بروكسل را انتخاب كنيد و رزرو خودتان را ثبت كنيد. البته در شهر بروكسل هتل هاي بسيار ارزان با امكانات محدودي نيز پيدا مي شود كه هزينه اقامت در اين گونه هتل ها بسيار كمتر از هتل هاي لوكس مي باشد. شما مي توانيد در بهترين هتل هاي بروكسل اوقات بسيار خوش و به ياد ماندني را در كنار خانواده و دوستان خودتان سپري كنيد. هم چنين توجه داشته باشيد. وجود يك اقامتگاه بسيار مناسب با امكانات فوق العاده نقش بسزايي را در داشتن يك سفر بي نظير خواهد داشت.

[caption id="attachment_11131" align="aligncenter" width="780"]بهترين هتل هاي شهر بروكسل بهترين هتل هاي شهر بروكسل[/caption]

هتل روتو فورت آميگو

هتل روتو فورت آميگو از قديمي ترين و سنتي ترين هتل هاي بروكسل مي باشد؛ كه داراي معماري بسيار خاص و منحصر به فردي مي باشد. اين هتل زيبا داراي چندين طبقه است و 173 اتاق مهمان در اين هتل وجود دارد؛ و از امكانات اين هتل مي توان به موارد زير اشاره كرد:

-رستوران، فست فود و بار

- اجاره اتومبيل

-مركز تناسب اندام

- صبحانه

-پاركينگ عمومي و خصوصي

-خانه نگهداري روزانه كودكان

شما مي توانيد با رزرو كردن هتل روتو فورت آميگو از تمام اين امكانات و خدمات ارائه شده بهره مند شويد. موقعيت جغرافياي اين هتل در شهر بروكسل به صورت زير مي باشد:

address: Rue de L'Amigo 1-3, Brussels, 1000, Belgium

[caption id="attachment_11132" align="aligncenter" width="780"]هتل روتو فورت آميگو هتل روتو فورت آميگو[/caption]

هتل وارويك

هتل وارويك از بي نظير ترين و معروف ترين هتل هاي بروكسل مي باشد. اين هتل از هتل هاي 5 ستاره بروكسل به شمار مي آيد كه فاصله بسيار كمي با مركز شهر داشته و آثار و جاذبه هاي گردشگري بسيار زيادي در اطراف اين هتل واقع شده اند. هتل وارويك با دارا بودن 6 طبقه و 267 اتاق مهمان يكي از بزرگترين هتل هاي بروكسل مي باشد. اتاق بدون سيگار، رستوران هاي لوكس، پاركينگ، تراس، تهويه مطبوع، پذيرش 24 ساعته، واي فاي رايگان، ماشين ليموزين، مراكز تجاري و خريد و سرويس در اتاق از امكانات بي نظير و فوق العاده ي اين هتل مي باشد. هتل وارويك داراي قيمت بالايي نسبت به ديگر هتل هاي بروكسل است؛ و شما مي توانيد حس خاص بودن را در اين هتل تجربه كنيد و از اقامت در اين هتل لذت ببريد.

[caption id="attachment_11133" align="aligncenter" width="780"]هتل وارويك هتل وارويك[/caption]

هتل استانهوپ

از ديگر هتل هاي بروكسل مي توان به هتل استانهوپ اشاره كرد كه از زيباترين و محبوب ترين هتل هاي بروكسل مي باشد. فاصله هتل استانهوپ از فرودگاه بروكسل حدود 16 دقيقه است كه اين يكي از مزيت هاي هتل استانهوپ به شمار مي آيد. شما مي توانيد با ترانسفر فرودگاهي اين هتل از فرودگاه به راحتي به هتل دسترسي پيدا كنيد. اين هتل با داشتن 125 اتاق آماده پذيرايي از مهمان خود است. از امكانات ويژه هتل استانهوپ مي توان به پذيرش 24 ساعته، مركز كنفرانس، خانه داري روزانه و جكوزي اشاره كرد. هتل استانهوپ توانسته با ديگر هتل هاي بروكسل رقابت خوبي را داشته باشد و از پرتردد ترين و شلوغ ترين هتل هاي بروكسل مي باشد. آدرس اين هتل به صورت زير مي باشد:

address: Rue Du Commerce 9, Brussels, 1000, Belgium

[caption id="attachment_11134" align="aligncenter" width="780"]هتل استانهوپ هتل استانهوپ[/caption]

هتل سوفيتل اروپا

اگر قصد سفر به شهر زيباي بروكسل را داريد مي توانيد هتل سوفيتل اروپا را كه يكي از زيباترين و معروف ترين هتل هاي بروكسل مي باشد براي اقامت انتخاب نماييد. اين هتل 7 طبقه اي تمامي امكانات رفاهي را براي شما مهيا كرده است. هتل سوفيتل داراي معماري و دكوراسيون بسيار شيك و لوكسي مي باشد و از مدرن ترين هتل هاي بروكسل و كشور بلژيك به شمار مي آيد. موقعيت جغرافيايي اين هتل باعث شده است كه در بين مسافران و گردشگران محبوبيت خوبي را از آن خود كرده و در اولويت بسياري از افراد واقع شود. پرسنل خوش اخلاق و با تجربه اين هتل از بهترين خدمات و امكانات اين هتل محسوب مي شود هم چنين داشتن رستوران ها با غذاهايي كه دست پخت برترين آشپزهاي بروكسل مي باشد توجه تمامي مسافران را به سوي خود جذب كرده است.

[caption id="attachment_11135" align="aligncenter" width="780"]هتل سوفيتل اروپا هتل سوفيتل اروپا[/caption]

قيمت هتل هاي بروكسل

قيمت هتل هاي بروكسل با توجه به امكانات و خدماتي كه ارائه مي دهند متفاوت مي باشد. شما مي توانيد هتل هاي بسيار گران و هم چنين بسيار ارزاني را در اين شهر پيدا كنيد. برخي از هتل هاي بروكسل به دليل شهرت و محبوبيت بسيار زيادي كه دارد از گران ترين هتل هاي كشور بلژيك به شمار مي رود. گردشگران و مسافران تور بلژيك و يا تور اروپا با توجه به موقعيت و امكانات هتل هاي مختلف مي توانند هتل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو كنند. توجه داشته باشيد هتل هايي كه به مركز شهر بروكسل نزديك تر هستند داراي قيمت بالايي نسبت به هتل هاي واقع در حومه شهر مي باشند.

[caption id="attachment_11136" align="aligncenter" width="780"]قيمت هتل هاي بروكسل قيمت هتل هاي بروكسل[/caption]

رزرو هتل هاي بروكسل

شما براي رزرو هتل هاي بروكسل از طريق آژانس هاي گردشگري اقدام كنيد تا رزرو درست و بدون دردسري را انجام دهيد. همچنين مكانيزم رزرو هتل هاي بروكسل با يك ديگر در جزئيات متفاوت مي باشد. شما مي توانيد قبل از سفر و پرواز خودتان هتل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو كنيد؛ كه در اين صورت با خيال راحت و بدون داشتن دغدغه اقامت در بروكسل مي توانيد به سفرتان بپردازيد. همانطور كه اشاره شده است وب سايت ما آماده پذيرش و ثبت رزرو هتل هاي بروكسل مي باشد كه شما مي توانيد در مدت زمان كوتاه و به راحتي هتل مورد علاقه خودتان را رزرو كنيد.

[caption id="attachment_11137" align="aligncenter" width="780"]رزرو هتل هاي بروكسل رزرو هتل هاي بروكسل[/caption]

نكات مهم در رزرو هتل هاي بروكسل

از مدارك لازم براي رزرو هتل هاي بروكسل مي توان به كارت شناسايي و ويزاي بلژيك اشاره كرد. البته بايد توجه داشته باشيد كه در صورت همراه بودن آشنا و يا خانواده در كنار شما بايد كارت هاي شناسايي و ويزاهاي مربوطه آن ها را نيز تحويل مسئول پذيرش دهيد؛ بايد از قوانين موجود در هتل پيروي كنيد به عنوان مثال برخي از هتل ها اجازه ورود حيوانات خانگي را به اتاق مسافر  نمي دهند بنابراين قبل از رزرو، تمام قوانين و نكات مربوط هتل مربوط را مطالعه فرماييد و آگاهي كاملي به دست آوريد تا هنگام ورود با رفتارهاي ناخوشايند روبه رو نشويد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بيواسطه در خصوص بليط بلژيك، وقت سفارت بلژيك ، ويزاي بلژيك ، تور بلژيك و تور اروپا ميباشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.