چهارشنبه ۰۲ خرداد ۰۳

هتل هاي گوتنبرگ

۱۵ بازديد

هتل هاي گوتنبرگ

 انتخاب محل اقامت همواره يكي از دغدغه هايي است كه بايد قبل از سفر آن را برنامه ريزي كرد. در اين مقاله به بررسي نكات مربوط به هتل هاي گوتنبرگ كشور سوئد مي پردازيم تا با آشنايي هر چه بيشتر با هتل هاي گوتنبرگ بتوانيد بهترين تصميم را اتخاذ كنيد. محل اقامت به واسطه تاثير حداكثري در راحتي در طول سفر براي مسافران تور گوتنبرگ و يا تور اروپا اهميت زيادي دارد و مسافران خواستار امكانات كامل در تمام 24 ساعت شبانه روز هستند و هتل هاي گوتنبرگ از اين نظر در سطح بسيار بالايي قرار دارند كه در ادامه به آن ها مي پردازيم.

[caption id="attachment_11332" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي گوتنبرگ هتل هاي گوتنبرگ[/caption]

تفاوت هتل هاي گوتنبرگ و هاستل

 هتل هاي گوتنبرگ داراي هزينه هاي بسيار گراني هستند اگر چه امكانات ارائه شده از جانب هتل ها باعث چشم پوشي از اين هزينه مي شود اما هتل هاي گوتنبرگ از منظر هزينه در رده بالايي حتي در سطح جهان برخوردارند؛ يعني عمده هزينه به صورت اجمالي صرف محل اسكان مي شود. گاهي براي كاهش هزينه ها با توجه به وجود هاستل هاي متعدد در اين شهر پيشنهاد مي شود كه در يكي از هاستل ها اتاق رزرو كرده و در آن جا اقامت كنيد؛ اما توجه داشته باشيد كه با وجود امكانات كامل ارائه شده از طرف هاستل ها امنيت لازم در يك شهر نا آشنا گاها تامين  نمي شود؛ مخصوصا اگر تنها و براي بار اول است كه به گوتنبرگ سفر مي كنيد به شما پيشنهاد مي شود كه براي اقامت حتما در يكي از هتل هاي گوتنبرگ اتاق رزرو كنيد.

هتل هاي گوتنبرگ: upper house

 از معروف ترين هتل هاي گوتنبرگ مي توان به اين هتل اشاره كرد؛ اين هتل  در ٢٠دقيقه اي فرودگاه قرار دارد و فاصله آن با ايستگاه قطار شهري تقريبا ٤٠٠متر است.

يكي از فعاليت هاي مورد علاقه گردشگران تور گوتنبرگ و يا تور اروپا قدم زدن در فضاي اطراف هتل و آشنايي بيشتر با فضا است كه  وجود اماكن هاي تاريخي و سرگرم كننده در نزديكي هتل علاوه بر اين كه مزيتي براي آن هتل محسوب مي شود؛  دسترسي مسافران را هم به اين اماكن راحت مي كند.
اماكن تاريخي كه در ٣٠٠ تا ٥٠٠ متري اين هتل واقع شده اند عبارت اند از : مركز تجارت جهاني، پارك تفريحي ليزبرگ، موزه فرهنگ جهاني و ….
اگر از علاقه مندان به گذران اوقات فراغت خود در اطراف سواحل و رودخانه ها  هستيد اين هتل براي شما  مناسب ترين انتخاب خواهد بود؛ زيرا اين هتل در فاصله ٣ كيلومتري از رودخانه واقع شده و فاصله آن با اقيانوس تنها ٢٠دقيقه است و در واقع يكي از نزديكترين هتل هاي گوتنبرگ به فضاي آرامش بخش ساحل  مي باشد.

[caption id="attachment_11333" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي گوتنبرگ: upper house هتل هاي گوتنبرگ: upper house[/caption]

هتل هاي گوتنبرگ: first  G

اگر به قطار ها علاقه زيادي داريد، از نحوه حركت منحصر به فرد آن ها  بر روي ريل ها لذت مي بريد، كنجكاويد تا هر چه بيشتر بدانيد و در نزديك ترين موقعيت به اين وسيله نقليه كاربردي باشيد اين هتل همان مكان رويايي است كه مدت ها به دنبال آن بوديد!
هتل هاي گوتنبرگ عموما در مركز شهر واقع شده اند اما اين هتل موقعيت خاص تري دارد؛ اين هتل در كنار ايستگاه مركزي گوتنبرگ واقع شده و ديد مناسبي را از ترمينال اريكسون در اختيار شما مي گذارد؛ البته اگر نگران سر و صداي ناشي از شلوغي فضاي ايستگاه ها و ترمينال هستيد اصلا نگران نباشيد چون تمام اتاق ها مجهز به ديوار هاي دو جداره هستند و صدا عامل اذيت كننده اي نخواهد بود.
پذيرش شما در هتل از ٣ بعد از ظهر روزي كه اتاق را رزرو كرده ايد امكان پذير است و مي توانيد از ١٢ نيمه شب روز خروج در هر زماني كه خواستيد، تسويه را انجام دهيد.
از ديگر مزيت هاي اين هتل  نسبت به ساير هتل هاي گوتنبرگ مي توان به امكان برگزاري جشن  براي افراد بالاي١٢٠ نفر يا كمتر اشاره كرد.اگر زمان سفر شما با مناسبتي مهم همراه است و يا اگر براي ديدار با دوستان به اين شهر سفر كرده ايد مي توانيد با برگزاري يك جشن، خاطره اي به ياد ماندني را  براي همگان به يادگار بگذاريد.

[caption id="attachment_11334" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي گوتنبرگ: first G هتل هاي گوتنبرگ: first G[/caption]

هتل هاي گوتنبرگ: gothia towers

اين هتل در كنار مركز برگزاري نمايشگاه هاي گوتنبرگ واقع شده و دسترسي شما را به اين مكان به سهولت امكان پذير مي كند و اگر از علاقه مندان به بازديد از نمايشگاه هاي مختلف و كسب تجربه هستيد مي توانيد با دريافت برنامه نمايشگاه از پذيرش هتل از اين مزيت فوق العاده استفاده كنيد.
اگر با فرزندان خود سفر مي كنيد و نگران سرگرمي آن ها در طول سفر و اقامت هستيد اين هتل كه از ديگر هتل هاي گوتنبرگ امكانات منحصر به فردتري براي كودكان تدارك ديده قطعا انتخاب مناسبي براي شما است؛ چون اين هتل در مقابل  پارك بازي ليزبرگ واقع شده و از طرفي هتل با تعبيه يك فضاي بازي داخلي اين نگراني را تماما بر طرف كرده است!
اين هتل ٢٠ دقيقه با فرودگاه فاصله دارد و در ٤٠٠ متري ايستگاه قطار واقع شده است و امكان گشت و گذار راحت همراه فرزندانتان را براي شما فراهم مي كند.
اگر به غذاي خاصي آلرژي داريد، از رژيم خاصي پيروي مي كنيد و يا مجبور به پرهيز از موادي خاص در تركيب غذاي مصرفي خود هستيد با اطلاع به مسئولين هتل مي توانيد از غذاي متناسب با رژيم  غذايي خود حتي در طول سفر هم بهره مند شويد؛ البته توجه داشته باشيد كه اين نوع خدمات از خدمات ويژه هتل است و وجه تمايز آن با ساير هتل هاي گوتنبرگ محسوب مي شود اما نبايد براي آن هزينه جداگانه اي پرداخت كنيد!

[caption id="attachment_11335" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي گوتنبرگ: gothia towers هتل هاي گوتنبرگ: gothia towers[/caption]

هتل هاي گوتنبرگ: radisson blu riverside

اين هتل يكي از هتل هاي مناسب براي تجار است. تمام امكاناتي كه براي صرفه جويي در زمان و افزايش كارايي لازم است در اين هتل تعبيه شده است. يك دكمه ضربه فوري بر روي تلفن اتاق  امكان ارتباط شما با مسئولين هتل را در هر ساعتي از  شبانه روز فراهم مي كند. براي تسريع  فرايند پذيرش و تسويه شما مي توانيد اين فرايند را تنها از طريق ارسال ايميل انجام دهيد.
براي  راحتي و حفظ سلامتي مسافران در طول سفر به خصوص كساني كه براي كار به اين شهر سفر كرده اند بار صبحانه فوري براي برخورداري از نهايت امكانات در اين هتل در نظر گرفته شده است. اين بار صبحانه فوري قابل حمل  شامل :چاي، قهوه، ميوه، نان با شيريني و… است.
اگر از طرفداران حفظ محيط زيست و استفاده كنندگان از ماشين هاي برقي هستيد اين هتل با تعبيه ايستگاه شارژ برقي نهايت احترام را  براي اين فعاليت بشر دوستانه  قائل شده است؛ هم چنين پاركينگي اضافه در كنار هتل موجود است تا احيانا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گيرد.
از اقدامات منحصر به فرد اين هتل نسبت به ساير هتل هاي گوتنبرگ در حوزه كسب و كار مي توان به اتاق هاي جلسه مدرن و بزرگ حتي در طول شب اشاره كرد و دسترسي به اينترنت رايگان و فكس انجام فعاليت هاي شما را با سهولت بيشتري همراه خواهد كرد.

[caption id="attachment_11336" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي گوتنبرگ: radisson blu riverside هتل هاي گوتنبرگ: radisson blu riverside[/caption]

هتل pigalle

اين  هتل  در فاصله ٤٠ دقيقه اي از فرودگاه واقع شده و با ايستگاه قطار ٣٠٠ متر فاصله دارد. اين هتل مانند ساير هتل هاي گوتنبرگ امكانات رفاهي مانند: تميزي روزانه اتاق، خدمات ۲۴ ساعته پذيرش و رزرو هتل، بار صبحانه و تنقلات، اينترنت رايگان، لباسشويي و اتوشويي و….را دارا است.
توجه داشته باشيد كه سيگار كشيدن در تمامي هتل هاي گوتنبرگ ممنوع و ورود حيوانات هم غير مجاز است.
اين هتل در فاصله١٠٠ متري ايستگاه مركزي گوتنبرگ واقع شده است و با وجود رفت و آمد پر هيجان در دومين شهر بزرگ سوئد بازديد از آن، نحوه مديريت و معماري بنا خالي از لطف نيست.

[caption id="attachment_11337" align="aligncenter" width="780"]هتل pigalle هتل pigalle[/caption]

هتل dorisa

اين هتل در فاصله ٥٠٠ متري از ايستگاه قطار واقع شده است. اگر قصد داريد در تمام طول  سفر خود در تخت بمانيد و از اتاق خارج نشويد امكانات رفاهي هتل: از قبيل صبحانه در رختخواب  براي شما در نظر گرفته شده است و مي توانيد علاوه بر آن روزنامه دلخواهتان را هم با توصيه به كارمندان بخش پذيرش همراه صبحانه دريافت كنيد كه از جمله وجوه متمايز كننده نسبت به ساير هتل هاي گوتنبرگ است. با وجود بار صبحانه و خوراكي فوق العاده اي كه در هتل موجود است؛ اگر خواهان تجربه اي جديد بوديد در فاصله ٤٠ متري اين هتل، رستوران ritz را خواهيد يافت و از تجربه يك وعده غذايي دلنشين در آن جا لذت خواهيد برد.

[caption id="attachment_11338" align="aligncenter" width="780"]هتل dorisa هتل dorisa[/caption]

هتل scandic crown

اين هتل يكي ديگر از هتل هاي گوتنبرگ است كه به واسطه موقعيت مكاني از محبوبيت زيادي برخوردار است؛ اين هتل در مركز شهر واقع شده و دسترسي فوق العاده اي به ساير مكان هاي شهر دارد.با اقامت در اين هتل مي توانيد به راحتي به خريد برويد، از تماشاي يك مسابقه در استاديوم واقع در جنب هتل لذت ببريد،اين هتل داراي سالن هاي اختصاصي جلسات نيز مي باشد.

امكانات رفاهي هتل هاي گوتنبرگ عموما مشابه اند اما وجه تمايز اين هتل نسبت به ساير هتل هاي گوتنبرگ اين است كه اين هتل بار ناهار و شام را هم علاوه بر صبحانه در اختيار مسافران قرار مي دهد.

[caption id="attachment_11340" align="aligncenter" width="780"]هتل scandic crown هتل scandic crown[/caption]

هتل sank

فاصله اين هتل از فرودگاه با تاكسي 30 دقيقه است و نسبت به ساير هتل هاي گوتنبرگ مسافت بيشتري را بايد طي كنيد تا به آن برسيد. از جمله وجه تمايزات اين هتل نسبت به ساير هتل هاي گوتنبرگ مي توان به: زمين گلف اختصاصي، پاركينگ رايگان و .... اشاره كرد. اين هتل در فاصله 10 دقيقه اي از مركز شهر واقع شده و اگر به دنبال يك استراحت آرام و بي دغدغه هستيد براي شما انتخاب مناسبي است.

[caption id="attachment_11339" align="aligncenter" width="780"]هتل sank هتل sank[/caption]

رزرو هتل هاي گوتنبرگ

رزرو هتل در گوتنبرگ از طريق آژانس هاي گردشگري صورت مي گيرد. بعد از مشخص شدن تاريخ رفت و برگشتتان مي توانيد اقدام به رزرو اتاق در يكي از هتل هاي گوتنبرگ كنيد. رزرو هتل در گوتنبرگ از طريق آژانس ها با نهايت سرعت انجام مي شود فقط كافي است تصميم به سفر بگيريد و حركت كنيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

 آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه در خصوص بليط سوئد، وقت سفارت سوئد، ويزاي سوئد، تور سوئد و تور اروپا ميباشد. ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.